توزیع کننده واکس کفش بی رنگ مرغوب

واکس کفش بی رنگ ماده‌ای است که روی کفش برای ایجاد لایه‌ای شفاف و محافظت از نخ‌های آن مالیده می‌شود. طرز تهیه واکس کفش بی‌رنگ به این صورت است که موم‌ها را ذوب نموده و به محلول جوشان کربنات پتاسیم اضافه کنید، به هم بزنید و از روی آتش برداری، سپس هم‌وزن آن آب جوش اضافه نموده، مرتباً به هم بزنید، آنگاه به‌تدریج روغن تربانتین را در محلول وارد کنید. معمولاً واکس بی‌رنگ ماده‌ای کرم مانند است که برای براق کردن سطح مواد مختلف استفاده می‌شود. امروزه جهت ایجاد رفاه دستگاه‌هایی جهت واکس کفش ایجادشده است که به آن دستگاه براق‌کننده کفش می‌گویند که به‌وسیله یک یا دو برس که به‌صورت افق قرار دارند رویه و کناره‌های کفش را تمیز می‌نماید.

توزیع کننده واکس کفش بی رنگ مرغوب

جدید ترین انواع واکس کفش بی رنگ

جدید ترین انواع واکس کفش بی رنگ

انواع واکس کفش بی‌رنگ

1-     واکس‌های جامد: واکس‌های جامد قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین نوع واکس‌های کفش هستند. این نوع واکس‌ها که حالتی جامد دارند، به‌وسیله اسفنج روی سطح کفش‌ها مالیده می‌شوند. از معایب این نوع واکس‌ها می‌توان به کثیف کاری زیاد آن‌ها اشاره کرد.

2-    واکس‌های اسپری: یکی از انواع بسیار رایج واکس کفش‌ها، واکس‌های اسپری هستند. واکس‌های اسپری، همان‌طور که از نامشان پیداست، به‌صورت افشانه هستند و باید آن را روی کفش‌های خود اسپری کنید.

3-    واکس‌های مایع: این محصولات درواقع فقط جلا دهنده و براق‌کننده هستند. این نوع واکس‌ها، به‌صورت اسفنج‌های آغشته به روغن در بازار وجود دارند و شما می‌توانید آن‌ها را روی سطح کفش بمالید و کفش‌های خود را براق کنید. از معایب این نوع واکس‌ها می‌توان گفت که واکس‌های مایع فقط براق‌کننده هستند و دوام واکس‌های سنتی را ندارند. همچنین این واکس‌ها به دوام چرم کفش کمک زیادی نمی‌کنند.

4-    کرم‌های پاک‌کننده کفش: این نوع واکس‌ها، به‌صورت کرم ساخته می‌شوند. کرم‌های پاک‌کننده کفش برای انواع مختلف کفش قابل‌استفاده هستند و به کفش‌ها جلا می‌دهند؛ و                                                               اما جدیدترین نوع واکس بی‌رنگ:

5-    دستگاه‌های واکس برقی: دستگاه‌های واکس برقی، جدیدترین وسایلی هستند که برای واکس زدن کفش مورداستفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها، به‌طور خودکار کفش‌ها را واکس می‌زنند. در ادامه به بررسی دستگاه‌های واکس برقی می‌پردازیم.

v     دستگاه واکس دستی: این دستگاه‌های واکس کفش، وزن کمی دارند و به‌راحتی در دست جای می‌گیرند. این دستگاه‌ها، به‌وسیله برس خود، کفش‌ها را پاک می‌کنند.

v     دستگاه واکس ثابت: این دستگاه‌ها معمولاً ثابت هستند و روی زمین قرار می‌گیرند. در این دستگاه‌ها، کفش‌های خود را به سمت برس آن‌ها می‌برید و دستگاه با برس آغشته به واکس یا روغن، کفش‌های شمارا برق می‌اندازند.  این دستگاه‌ها معمولاً دارای واکس‌های مخصوص هستند که باید برای آن‌ها تهیه کرد.

 

بزرگترین واحد خرید واکس کفش بی رنگ

بزرگترین واحد خرید واکس کفش بی رنگ  شرکت‌ها و تولیدی‌هایی در شهر تهران و در شهرستان‌ها در حوزه تولید و واردات و فروش عمده واکس کفش بی رنگ فعالیت می‌کنند.

v     لیست واحدهای خرید واکس کفش بی رنگ به شرح زیر است:

v     بازرگانی اندیشه مدیران

v     شرکت تهران صنعت

v     تولیدی واکس و پولیش معصوم زاده

v     شرکت واکس فارل

v     شرکت کاوش فراید

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *