توزیع مستقیم واکس کفش ترکیه ای

توزیع مستقیم واکس کفش ترکیه ای با بهترین ویژگی ها و در بسته بندی های مناسب توسط وارد‌کنندگان عمده صورت می پذیرد. واکس کفش ترکیه ای در نمونه ‌های مایع و جامد  در بسته بندی های اسپری در حجم های ۲۰۰ میلی لیتر وارد بازار می شوند.

توزیع مستقیم واکس کفش ترکیه ای

مشخصات بهترین واکس کفش ترکیه ای

مشخصات بهترین واکس کفش ترکیه ای واکس کفش ترکیه ای در نمونه های متفاوت در بازار ایران به مشتریان معرفی می شود. این نوع باکس در برند های متفاوت کشور ترکیه ساخته می شود و دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشد.

از مهمترین مشخصات واکس کفش ترکیه ای می توان به محافظت از کفش با بالاترین کیفیت اشاره کرد. برای تولید انواع واکس کفش ترکیه ای از موم عسل برای فرمول سازی این محصولات استفاده می‌شود که مراقبت ویژه از بافت کفش ها را دارند و اجازه ترک خوردن به کفش را نمی دهد.

همچنین در ساخت واکس های ترکیه از مواد افزودنی گیاهی استفاده می ‌شود که کاملا بی بو و ضد حساسیت می باشند. این محصول تولید شده با سایر کفش ‌های تولیدی همخوانی دارد و در رنگ های متفاوت تولید می گردد.

از دیگر مشخصات بهترین واکس کفش لاکیفیت می ‌توان به ایجاد ضخامت مناسب این محصول اشاره کرد. یعنی واکس کفش می تواند بهترین و باکیفیت باشد که بعد از پوشش دهی سطح  کفش بتواند ضخامت مناسب را روی آن ایجاد نماید و باعث محافظت از کفش شود.

بهترین واکس کفش باید بتواند رنگ یکنواخت بر روی کفش ایجاد کرده و به وضعیت ظاهری کفش نیز کمک کند. از دیگر ویژگی‌ های بهترین واکس برای کفش می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دارای مقاومت بالا در برابر آب
  • دارای ماندگاری بالا
  • دارای قابلیت براق کردن و باز کردن منافذ کفش و زنده کردن دوباره آن
  • دارای قیمت مناسب
  • دارای بسته بندی مناسب

فروشندگان برتر واکس کفش ترکیه ای

فروشندگان برتر واکس کفش ترکیه ای

فروشندگان انواع واکس کفش، این محصول را در نمونه های وارداتی از کشور ترکیه به مشتریان معرفی می نمایند. فروش واکس کفش ترکیه ای در رنگ بندی های متفاوت صورت می‌پذیرد و کیفیت این محصول نیز مشتری پسند است.

در تولید واکس های کفش ترکیه ای از مواد اولیه مومی استفاده می ‌شود که این مواد اولیه مرغوب باعث با کیفیت بودن محصول نهایی می شوند.

 فروشندگان این نوع واکس امروزه در راستای تقاضای زیاد به صورت آنلاین به فروش آن می پردازند. خرید آنلاین این محصول نسبت به گذشته بسیار آسان تر است و هر زمانی که مشتریان نیاز داشته باشند، می توانند واکس کفش ترکیه ای را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

  1. من پخش لوازم کفاشی و واکس دارم استان کرمانشاه واکس های ترکیه ای تون رو می خوام لیست قیمت برام میفرستید؟

    1. سلام وقت بخیر جناب احمدی
      به واحد فروش ارجاع داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *