توزیع بهترین واکس کفش ترکیه ای

توزیع بهترین واکس کفش ترکیه ای توسط واحدی صورت می پذیرد که بتواند این محصول را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به دست مشتریان برساند. واکس کفش ترکیه ای یک محصول تولید شده در برند های خارجی است که کیفیت آن بسیار مناسب است.

توزیع بهترین واکس کفش ترکیه ای

مراحل تولید واکس کفش ترکیه ای

مراحل تولید واکس کفش ترکیه ای مراحل تولید واکس کفش در برند های مختلف به کمک تجهیزات و فرمولاسیون های متفاوتی صورت می پذیرد و معمولاً واکس یک مایعی است که برای شفافیت و حفاظت از جسمی تولید می شود.

از واکس ها پوشش دهی و براق کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود و این محصولات در نمونه ‌های واکس های چرم، واکس مو، واکس بدنه خودرو و واکس کفش تولید می ‌شوند.

فرمولاسیون تولید  واکس کفش در برند های مختلف با یکدیگر متفاوت است و از مواد اولیه با کیفیت های متفاوت برای تولید این محصول استفاده می شود.

 برای تهیه واکس کفش در اولین مرحله باید یک حلال مناسب انتخاب کرد. در مرحله بعد حلال را در نیتروبنزین قرار می ‌دهند تا تاثیرات منفی که قرار است روی چرم برجای بگذارد از آن لغو گردد. برای انتخاب بهترین ماده حلال واکس کفش می ‌توان به روغن تربانتین روی آورد.

دیگر مراحل تولید واکس به صورت استفاده از یکسری پارامتر های شیمیایی صورت می پذیرد و در نهایت این محصول به صورت  مایعی براق و شفاف تولید می شود.

انواع واکس کفش در نمونه های رنگی متفاوت تولید می ‌شوند و طبق مواد اولیه متفاوتی  که در تولید آنها به کار گرفته می ‌شود، دارای کیفیت و مرغوبیت متفاوتی هستند. علاوه بر تولید واکس کفش در ایران این محصول در بازار، در نمونه های وارداتی نیز تامین می ‌شود.

بهترین واکس کفش وارداتی در بازار ایران مربوط به واکس کفش ترکیه ای  است که از فروش خوبی برخوردار می باشد زیرا این محصول با فرمولاسیون های مدرن تولید می‌شود و از خاصیت نرم کنندگی و براق کردن بالایی برخوردار می باشد.

همچنین این محصول برای تمامی کفش ها مناسب است و در تنوعی از رنگ های مشکی، قهوه ای و بی رنگ تولید می شود.

استراتژی فروش واکس کفش ترکیه ای

استراتژی فروش واکس کفش ترکیه ای فروش واکس کفش ترکیه ای در بازار ایران به یکسری استراتژی های جدید و مدرن نیاز دارد. استراتژی های فروش واکس کفش ترکیه ای در ایران در راستای استفاده از بستر اینترنت محقق می ‌شود و به فروش سراسری این محصول منجر می گردد.

در سبک فروش اینترنتی رابطه مستقیمی بین مشتری و وارد کننده این محصول برقرار می شود و در نهایت قیمت تمام شده آن ارزان و مناسب است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *