بورس انواع واکس چرم به صورت عمده

امروزه با وجود تنوع زیاد کفش چرم، خرید واکس کفش چرم نیز مهم است.امروزه شرکت های مختلفی به تولید واکس کفش بصورت عمده پرداخته اند که شرکت واکس درخشان تولید کننده ی واکس و پولیش می باشد.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]شرکت واکس درخشان مرکز بورس انواع واکس چرم می باشد که برای سفارش عمده و صادرات آن می توان به سایت فروشگاه شرکت واکس درخشان مراجعه نمود.[/highlight-red]

بورس انواع واکس چرم به صورت عمده

تولید و بورس انواع واکس چرم

تولید و بورس انواع واکس چرم

بطور کلی و در اصطلاح تجاری واکس کفش به ماده ای گفته می شود که روی کفش بمنظور براق شدن و طولانی شدن عمر وسیله استفاده می شود.بهتر است قبلا از خرید واکس کفش به تعریف آن توجه کنید. واکس کفش ماده ایست که موجب براقیت و محافظت از نخ ها و بافت آن می شود. تنوع زیاد واکس در استفاده ی آن باعث شده است که کارخانجات تولید واکس بصورت عمده انواع مختلفی مانند: واکس چرم برای براق کردن سطوح چرمی، واکس بدنه خودرو برای براق کردن بدنه خودرو، واکس مو برای حالت دادن و براق کردن موی سر و غیره…   را ارائه دهند. شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان تولید کننده انواع واکس چرم می باشد.

تنوع تولید انواع واکس چرم

تنوع تولید انواع واکس چرم

با توجه به تنوع محصولات چرمی، خرید واکس چرم مناسب بسیار مهم است. برای ماندگاری و مراقبت درست از کفش چرمی خرید واکس مناسب یکی از ضروریات می باشد. استفاده از واکس های مایع یا کرمی برای کفش چرم مناسب نیست و موجب آسیب به آن می شود. بطور کلی واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باسد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است.

بهترین برند واکس چرم

بهترین برند واکس چرم

واکس درخشان یکی از پرفروش ترین مرکز بورس انواع واکس چرم موجود در بازار می باشد که مشتریان زیادی دارد. واکس ها معمولا در دو نوع فروخته می شوند؛ یکی بصورت جامد و یکی در قالب اسپری. عموما مشتریان حالت جامد را بیشتر توصیه می کنند، چراکه گمان می رود واکس مرغوب یعنی همان؛ اما اسپری ها هم همان واکس هستند، با این تفاوت که واکس را بصورت یکسان پخش میکنند. یک مدل دیگر از واکس ها وجود دارند که کارشان، شفاف کردن چرم است و اندکی نیز در مرغوب ماندن چرم کمک می کنند. این واکس ها به پولیش معروف هستند و رنگ بندی های متنوعی دارند. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده و فروشنده ی این نوع محصولات می باشد.

خرید و فروش انواع واکس چرم

خرید و فروش انواع واکس چرم

بعلت قیمت بالای محصولات چرمی، خرید واکس چرم مخصوص برای نگهداری و مراقبت از سلامت محصول بسیار با اهمیت است. خرید بهترین واکس برای نگهداری چرم بسیار ضروری است. هنگام خرید واکس، برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود. یکی از بهترین نوع واکس برای محصولات چرمی واکس کفش بلدرچین می باشد که بعلت تقاضای زیاد، شزکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند. برای خرید عمده نیز می توانید از طریق سایت های فروش اقدام نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *