بورس انواع واکس خارجی به تمام نقاط ایران

خرید واکس کفش مناسب با جنس محصول بسیار حائز اهمیت می باشد. امروزه در بازار شاهد ورود بورس انواع واکس خارجی در کشور می باشیم. شرکت های واردات انواع واکس خارجی اقدام به خرید و فروش عمده واکس های خارجی متنوعی در بازار نموده اند. در عین حال واکس های تولید شده در داخل توسط کارخانجاتی مثل کارخانه واکس و پولیش درخشان از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

بورس انواع واکس خارجی به تمام نقاط ایران

مواد بکار رفته در تولید واکس خارجی

مواد بکار رفته در تولید واکس خارجی

با توجه به دانستن اهمیت استفاده از واکس کفش و نگهداری صحیح و درست از کفش،امروزه استفاده از واکس کفش یکی از ضروریات شیک پوشی و نکهداری از کفش می باشد و بازرگانی واکس درخشان یکی از تولید کنندگان واکس بصورت عمده در بازار می باشد. بطور کلی، واکس های کفش از موم، روغن ، تربانتین و صمغ های گیاهی ساخته می شوند. در این میان واکس بلدرچین یکی از معروف ترین انواع واکس کفش می باشد که امروزه خریداران زیادی در بازار تجاری دارد.  درواقع واکس برای ضد آب کردن کفش های چرمی اختراع شد. مدتی بعد، عده ای به این امر پی بردند که کفش هایشان با واکس زدن و براق کردن زیباتر می شود و بدین ترتیب کفش‌های براق مد شدند.

بورس انواع واکس خارجی

بورس انواع واکس خارجی

برای ماندگاری و مراقبت درست از کفش چرمی خرید واکس مناسب یکی از ضروریات می باشد. از مهم ترین واکس های خارجی موجود در بازار واکس های اسپری و مایع می باشد. استفاده از واکس های مایع یا کرمی برای کفش چرم مناسب نیست و موجب آسیب به آن می شود. بطور کلی واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باسد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است.  واکس یا همان موم از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری بسیار مناسب است.

بهترین واکس خارجی کدام است؟

بهترین واکس خارجی کدام است؟

بهتر است برای نگهداری و ماندگاری بیشتر کفش چرم از واکس های مایع یا کرمی استفاده نکنید.واکس درخشان  یکی از نمونه های مناسب جهت استفاده می باشد که بصورت عمده و مصارف خانگی در بازار حضوری و اینترنتی در شرکت واکس درخشان قابل خرید و مصرف می باشد. برای خرید واکس های خارجی با کیفیت موجود در بازار می توانید از فروشندگان انواع واکس خارجی در فروشگاه های لوازم کفش و چرم کمک بگیرید. تنوع بالای و بورس انواع واکس خارجی موجب شده است تا مشتریان برای خرید انواع واکس خارجی اقدام به خرید اینترنتی نمایند.

خرید و فروش انواع واکس خارجی

خرید و فروش انواع واکس خارجی

قیمت واکس به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله نوع واکس، شرکت سازنده و حجم بسته بندی واکس اشاره کرد. . عموما قيمت واکس ها در بازار ايران بين ۲ تومان تا ۱۰۰هزار تومان است. برای خرید واکس خارجی ممکن است مبلغ بالاتری را پرداخت نمایید اما هنگام خرید به تاریخ انقضای محصول دقت نمایید. برای خرید واکس کفش مطمئن و خوب براحتی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت اما بعلت وجود شرکت های تولیدی زیاد واکس کفش از جمله بازرگانی واکس درخشان، خرید حضوری در فروشگاه های کفش فروشی امکان پذیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *