بهترین نوع واکس کفش به قیمت کارخانه

واکس کفش یکی از پرفروش ترین محصولات جانبی امروزه در سبد خرید بسیاری از مشتریان کفش های چرمی می باشد. شرکت های مختلف زیادی از جمله شرکت واکس درخشان از تولیدکنندگان انواع واکس و پولیش می باشد. مهم ترین نکته در مراقبت صحیح از کفش، واکس زدن و تمیز کردن آن است. بهترین نوع واکس کفش برای استفاده بستگی به جنس کفش شما دارد اما در بازار انواع مختلفی از جمله واکس مایع، جامد و… وجود دارد.

واکس کفش بلدرچین یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برند های واکس در ایران می باشد و شرکت واکس و پولیش درخشان از فروشندگان این نوع واکس می باشد.

بهترین نوع واکس کفش
بهترین نوع واکس کفش – واکس لیوانی بلدرچین

انواع واکس برای کفش چرم چیست؟

انواع واکس برای کفش چرم چیست؟

برای ماندگاری و مراقبت درست از کفش چرمی خرید واکس مناسب یکی از ضروریات می باشد. استفاده از واکس های مایع یا کرمی برای کفش چرم مناسب نیست و موجب آسیب به آن می شود. بطور کلی واکس به دو شکل کرم و موم تهیه می‌شود. واکس کرمی در حالتی شبیه کرم بوده و درخششی مات را به ظاهر کفش می‌بخشد. همچنین سطح کفش را مرطوب می‌کند که باعث باز شدن منافذ چرم می‌شود. واکس کرمی برای کفش هایی که سطح خشکی دارند بسیار عالی است و انجام آن نیاز به وقت زیادی ندارد. موم که همان واکس نیز می باشد نوع دیگری از تمیزکننده و جلا دهنده های کفش است. واکس یا همان موم از نظر درخشش، افزایش طول عمر و ماندگاری بسیار مناسب است.

تفاوت موم و کرم در استفاده

تفاوت موم و کرم در استفاده

انتخاب بهترین نوع واکس کفش بسیار مهم است و می توان با خرید بهترین واکس کفش طول عمر کفش و وسایل چرمی را بالا برد. برای براق کردن، ماندگاری بالای کفش و تغذیه شدن چرم و همچنین مقاومت در برابر آب، موم یا همان واکس بسیار کاربردی می باشد. امروزه در بازار برندهای خارجی و داخلی زیادی با هم در رقابت هستند. واکس کفش بلدرچین که در شرکت واکس و پولیش درخشان تولید و پخش می شود یکی از محبوب ترین انواع واکس کفش ایرانی می باشد که بصورت موم تولید می شود.

خرید بهترین نوع واکس کفش

خرید بهترین نوع واکس کفش

قیمت واکس به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله نوع واکس، شرکت سازنده و حجم بسته بندی واکس اشاره کرد. . عموما قيمت واکس ها در بازار ايران بين 2000 تومان تا 35000 هزار تومان است. واکس کفش بلدرچین یکی از پرفروش ترین واکس های ایرانی می باشد که مشتریان زیادی دارد.

انتخاب واکس کفش بر اساس نوع و جنس کفش بسیار مهم است. برای خرید واکس کفش مطمئن و خوب براحتی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت اما بعلت وجود شرکت های تولیدی زیاد واکس کفش از جمله بازرگانی واکس درخشان، خرید حضوری در فروشگاه های کفش فروشی امکان پذیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *