بازار خرید پی واکس نانو

یک واکس کفش خوب یکی از مهمترین ابزارها برای زیبایی کفش به ویژه کفش های چرمی است. واکس کفش پی واکس با کیفیت خوب، ویژگی های خاصی را در خود دارد. هرچه کیفیت واکس کفش بالاتر باشد، فروش بهتری خواهید داشت و مشتری خریدهای زیادی خواهد کرد.

 

۳ مورد از مشخصات مهم پی واکس

3 مورد از مشخصات مهم پی واکس

برای تولید واکس کفش خوب، موارد و عوامل مختلفی وجود دارد که اگر واکس سازان در تولید واکس خود به این عوامل توجه کنند ، می توانند فروش خوبی داشته باشند. یکی از این عوامل دوام زیاد واکس روی کفش است. واکس خوب است تا مدت طولانی روی کفش بماند. یکی دیگر از این عوامل تنوع رنگ است. یعنی یک تولید کننده واکس باید واکس هایی از انواع و طرح های مختلف بسازد. واکس هایی را باید در رنگ هایی تولید کند که در رنگ کفش های چرمی ظاهر می شوند. در تولید واکس نکته مهم دیگری که تولیدکنندگان باید به آن توجه کنند: واکس هرچه براق تر و طبیعی تر بر روی یک کفش باشد جذابیت آن بیشتر می شود.

هم‌اکنون از جمله مصرف کنندگان عمده پی واکس نانو و ایرانی میتوانیم به شهرهای:

تهران

تبریز

اصفهان

مشهد

رشت

ساری

انزلی

قم

شیراز

همدان

خوزستان

کرج

قزوین

زنجان

قشم

کیش

آمل

و دیگر شهرهای بزرگ کشور دانست که عمده نیاز خود را به‌طور بی واسطه از تولیدکننده تهیه می کنند.

 

بازرگانی فروش پی واکس نانو

بازرگانی فروش پی واکس نانو

فروش واکس کفش پی واکس با کیفیت می تواند یکی از مهم ترین عوامل فروش واکس باشد. اگر کیفیت واکس بالا باشد، فروشندگان می توانند محصولات خود را راحت تر به فروش برسانند. کیفیت واکس در قیمت و فروش بسیار تاثیرگذار است. صرف نظر از کیفیت هر چه واکس بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است، بنابراین در خرید واکس کفش ایرانی با کیفیت بالا باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.
اگر فروشنده های واکس کفش می خواهند که قیمت واکس برای آنها مناسب باشد، باید واکس را به صورت عمده و کلی بفروشند.

هر چه تعداد واکس های بیشتری فروخته شود، قیمت نهایی ارزان تر به دست مصرف کننده می رسد و مشتری از فروشنده رضایت بیشتری دارد.

هر چه مواد اولیه ای که در ساخت واکسی مثل پی واکس استفاده می شود کیفیت بهتری داشته باشد، قیمت نهایی آن کمتر خواهد بود. اگر این چنین نباشد هیچ کس این محصول را نمیخرد. هرچه مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت واکس بهتر باشد ، قیمت نهایی پایین تر خواهد بود. اگر فروشنده ای از واکس های بی کیفیت در فروش خود استفاده کند ، واکس از کیفیت لازم برخوردار نیست و هیچکس آن محصول را خریداری نمی کند.

 

بازار خربد و فروش پی واکس اصلی

بازار خربد و فروش پی واکس اصلی

پی واکس یک واکس با کیفیت است روی سطح از اجناس مختلفی استفاده می شود. امروزه برای ایجاد راحتی وسایلی برای پولیش کفش وجود دارد که به آن پولیش کفش می گویند که با یک یا دو برس که به صورت افقی قرار می گیرد کف و کناره کفش را تمیز می کند. ابتدا باید یک حلال مناسب انتخاب کنید. در گذشته از حلال نیتروبنزن برای این منظور استفاده می شد، اما به دلیل تأثیر منفی که بر روی پوست می گذاشت، متعاقباً استفاده از آن متوقف شد. امروزه از روغن سقز به عنوان حلال استفاده می شود اما در برخی موارد به دلیل گرانی این روغن به جای آن از پارافین مایع یا روغن استفاده می شود که بدیهی است باعث کاهش کیفیت روغن واکس می شود. در پایان شما را به خرید پی واکس نانو که از بهترین واکس های موجود در بازار است دعوت میکنیم.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *