بازار خرید پی واکس بدون رنگ

اگرچه به نظر می رسد ارزش یک جفت کفش چرمی مردانه یا زنانه در طول سال ها افزایش پیدا نمی کند، اما با مراقبت خوب می توان این کفش ها را برای مدت طولانی پوشید و نیازی به خرید چند کفش چرمی نیست. چرم یکی از بادوام ترین اقلامی است که می توان از آن در ساخت هر نوع کفش یا لباسی استفاده کرد، اما اگر به درستی محافظت نشود، ماندگاری بسیار کوتاهی دارد. پی واکس از بهترین واکس های موجود جهت نگهداری این جنس با ارزش است.

بازار خرید پی واکس بدون رنگ

۵ ویژگی مهم پی واکس

5 ویژگی مهم پی واکس

طول عمر کفش های چرمی به مراقبت مناسب بستگی دارد و این مراقبت نیاز به ابزار حرفه ای و مناسب دارد. پی واکس یکی از بهترین برندهای مراقبت از چرم و نشان تجاری ایران است که امسال بهترین واکس چرم شد. اصول کفش و مراقبت از محصول چرم یکسان است و می توانید از هر بند حرفه ای دلخواه خود استفاده کنید. پوشیدن مداوم کفش را در معرض بارهای مختلف قرار می دهد و کثیفی، رطوبت و مراقبت نامناسب باعث می شود کفش ها سریعتر فرسوده شوند و در مواقع بارانی و برفی، برف یا نمک می تواند تأثیر منفی بر ماندگاری روی کفش شما بگذارد. نحوه مراقبت صحیح از کفش های چرمی خود را یاد بگیرید.

چرم یک محصول طبیعی و بادوام است، پاره نمیشود، ضد آب است، تنفس میکند و حتی نوعی عایق است. الزامات حفاظتی چرم با پوست انسان قابل مقایسه است. طبیعی است که تحت تأثیر زمان و تأثیرات آن است. بنابراین، شما نیاز به وسواس و مراقبت خاصی دارید، کفش خوب باید از یک طرف ظاهر شما را کامل کند و از طرف دیگر از پای شما محافظت کند تا بتوانید برای مدت طولانی بایستید و راه بروید.

ابتدا از قالب صحیح کفش استفاده کنید. این کار چروک های کفش را صاف می کند، شکل کلی کفش را حفظ می کند و در عین حال تمیز کردن و واکس زدن کفش را آسان تر می کند زیرا می توان آن را با دسته نگه داشت. کفش را بر روی قالب کفش بپوشید و مراقبت کننده و محافظت کننده چرم را به طور مساوی روی سطح پخش کنید، چون هیچ نوع برس و یا فرچه ای برای انجام واکس زدن با PWAX وجود ندارد به راحتی از ابر اسفنجی این محصول استفاده نمایید،  البته به خاطر داشته باشید ابتدا باید کفش را تمیز کنیم.

 

صادرات پی واکس بدون رنگ

صادرات پی واکس بدون رنگ

اساساً ما باید هنگام خرید کفش های جدید خود را از خاک، آب، گرد و غبار، گل، برف یا اتفاقات غیرمنتظره محافظت کنیم زیرا ممکن است در مهمانی ها، باران یا آلودگی را از نشت غذا یا نوشیدنی روی چرم بریزد پس از چرم محافظت کنید این کار از جدب مایعات ریخته شدخ جلوگیری می کند و کثیفی روی سطح باقی نمی ماند، به منافذ چرم و جیر نفوذ نمی کند و به راحتی تمیز می شود.

یک ضد آب حرفه ای هنگام ضد آب کردن، تنفس چرم و جیر را مسدود نمی کند، بلکه به حفظ کیفیت و دوام چرم کمک میکند. ما به شما توصیه می کنیم به قابلیت تنفس پذیری برندی که استفاده می کنید توجه کنید. ما به شما یک محصول ضد آب با فناوری جدید که همان پی واکس بی رنگ است را ارائه می دهیم که برای چرم، جیر و پارچه استفاده می شود، مانع از تنفس چرم نمیشود و تا ۳ ماه ماندگاری دارد.

 

خرید انواع واکس و محافظت کننده کفش

خرید انواع واکس و محافظت کننده کفش

استفاده از این محصولات باعث افزایش طول عمر چرم و حفظ زیبایی بافت اصلی چرم می شود و در انواع چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. استفاده از این محصولات و دیگر لوازم کفاشی بهترین راه های مراقبت از چرم است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *