پخش عمده واکس کفش مشکی چرم

پخش عمده واکس کفش مشکی چرم، در کیفیت های مختلف و بسته بندی های گوناگونی انجام می شود. این نوع از محصول، کارایی بالایی دارد و به نوعی، باعث می شود تا کفش ها عمر بیشتر پیدا کنند و در همین حال، تمیز بمانند. در ادامه، ویژگی های یک واکس خوب و همینطور به چگونگی خرید و فروش آن اشاره می کنیم.

پخش عمده واکس کفش مشکی چرم

واکس کفش مشکی و ویژگی های آن

واکس کفش مشکی و ویژگی های آن برای کفش هایی که از چرم های طبیعی و مصنوعی تولید شده اند، استفاده از واکس، یک ضرورت است. این ماده را عموماً به صورت بی رنگ، مشکی و قهوه ای می سازند. اما اگر بخواهیم درباره واکس کفش مشکی و ویژگی های آن، صحبت کنیم، این موضوع، به نوع ساختار و مواد اولیه ای دارد که در آن به کار می برند. به این مواد توجه کنید:

  • موم یا کرم مخصوص
  • استارین 
  • روغن تربانتین 
  • مرکب عاج در نوع مشکی، عاج سیاه
  • رنگ قابل حل در روغن 
  • اسید اولئیک 

تولیدی ها، به وسیله دستگاه های خاصی که دارند، همه ترکیبات را به صورت دقیق با هم ‌دیگر مخلوط می کنند و واکس تولید می گردد. در روش های معمول، موم و استارین را ذوب کرده و سپس اسید اولئیک را با رنگ مخلوط می نمایند. بعد از این این کار، کم کم، مرکب عاج و تربانتین را علاوه می کنند.

این فرمول اصلی تولید واکس کفش است که اغلب شرکت ها به همین روش کار می گیرند. روی هم رفته، موادی از این قبیل، بیشتر برای کفش هایی به کار گرفته می شوند که جنس رویه براقی دارند. 

نکاتی مهم در خرید واکس کفش مشکی چرم

نکاتی مهم در خرید واکس کفش مشکی چرم اگر قصد این را دارید که واکس مخصوصی تهیه کنید، خوب برخی از موارد را در نظر داشته باشید. ما در این جا، سعی می کنیم تا نکاتی مهم در خرید واکس کفش مشکی چرم را بیان نماییم. یکی از اصلی ترین موضوعات این است که محصول را از مرکز اصلی عرضه بخرید. این گونه حتی امکان تهیه واکس، به شکل عمده هم وجود دارد.

به ویژگی واکس کفش مشکی دقت کنید؛ یک ماده خوب، هم براق کننده است و هم این که، باعث می شود تا چرم نرم شود و از حالت خشکی بیرون آید. واکس ها به نوعی از رسوخ رطوبت و آب به درون کفش ها هم جلوگیری می نمایند و ظاهری شیک و زیبا به کفش می بخشند.

به موضوع بسته بندی آن نیز توجه داشته باشید؛ این کار به گونه ای باید انجام شده باشد که هیچ منفذی برای وارد شدن هوا به درون قوطی وجود نداشته باشد. ورود هوا، باعث می ‌گردد تا محصول خشک شود.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *