نمایندگی فروش واکس کفش مشکی چرمی

واکس کفش مشکی برای کفش های چرمی استفاده می شود وبا قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. نمایندگی های فروش این محصول در سر تاسر کشور وجود دارند. واکس کفش برای براق کردن کفش ها و تثبیت رنگ آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. واکس کفش معمولا در رنگ مشکی تولید می شود.

نمایندگی فروش واکس کفش مشکی چرمی

اطلاعاتی درباره واکس کفش مشکی

نمایندگی فروش واکس کفش مشکی چرمیدر حین خرید واکس کفش می بایست با برخی نکات مهم آشنایی داشته باشید و اطلاعاتی درباره واکس کفش مشکی به دست بیاورید. در ادامه این مقاله قصد دارین اطلاعات کاملی را در این خصوص خدمتتان شرح دهیم، با ما همراه باشید.

ترکیبات واکس کفش

واکس کفش از ترکیباتی مثل موم زرد، موم کارنوبا، موم استارین، رنگ مشکی، اسید اولئیک و ….تولید می شود. این ترکیبات باعث شفافیت کفش شده و از بافت کفش مراقبت می کنند.

قیمت

قیمت واکس کفش بسیار مناسب می باشد و همین باعث شده است که خریداران زیادی داشته باشد، اگر واکس کفش مورد نظرتان قیمت بیش از حد بالایی داشت از خرید آن خود داری کنید.

رنگ

واکس کفش معمولا در رنگ مشکی تولید می شود اما امروزه با گستردگی رنگ چرم، شرکت ها واکس کفش را در رنگ های متنوعی تولید می کنند.

نحوه تولید

برای تولید واکس کفش ترکیباتی که در بالا نام برده شد را با یکدیگر مخلوط می کنند و به آن ها آب اضافه می نمایند. سپس این ترکیبات را روی حرارت قرار می دهند تا خمیر نسبتا سفتی به دست آید. پس از اینکه ترکیبات به خمیر تبدیل شدند واکس کفش آماده است.

مواردی که در بالا نام برده شد اطلاعاتی در مورد واکس کفش هستند اما شما در حین خرید واکس کفش می بایست به مواردی مثل رنگ، بو و بسته بندی این محصول توجه کنید تا بتوانید بهترین نوع واکس را خریداری کنید.

خرید بدون واسطه انواع واکس کفش مشکی

نمایندگی فروش واکس کفش مشکی چرمیشرکت های ایرانی انواع واکس کفش را در رنگ هایی مثل مشکی و قهوه ای تولید کرده و بدون واسطه در بازار عرضه می کنند. شرکت های بسیار زیادی در سر تا سر کشور به تولید این محصول پرداخته اند، این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند این محصول را با بالاترین کیفیت خریداری کرده و با مناسب ترین قیمت به دست مردم برسانند.

هدف این شرکت ها از این همه سعی و تلاش به دست آوردن رضایت مشتریان می باشد که تا حدود بسیار زیادی در این امر موفق بوده اند. مردم نیز در حین خرید واکس کفش توجه و دقت زیادی دارند تا بتوانند بهترین نوع این محصول را خریداری کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *