نمایندگی فروش براق کننده کفش چرم

براق کننده کفش چرم از بهترین مواد طبیعی و گیاهی تولید شده و توسط نمایندگی فروش شرکت تولید کننده در سراسر کشور عرضه می گردد. شرکت های زیادی این نوع واکس را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می کنند و از طریق نمایندگی های خود همچنین مراکز فروشگاهی معتبر با کیفیتی ممتاز و قیمتی بسیار مناسب در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهند.

نمایندگی فروش براق کننده کفش چرم

اطلاعات کافی درباره براق کننده کفش

اطلاعات کافی درباره براق کننده کفش براق کننده کفش چرم در انواع مختلف تولید می شود و وظیفه اصلی انواع براق کننده کمک به حفظ و دوام کفش همچنین ایجاد جلا و پاکیزگی کفش می باشد. در زیر به بررسی نمونه هایی از این براق کننده ها و عملکرد آن ها می پردازیم.

  • مایع براق کننده: این محصول که اکثرا معطر می باشند باعث نرم شدن کفش و محافظت از بافت چرم کفش می شود، برای استفاده از آن بایستی مقداری از این مایع را بر روی دستمال و یا اسفنج ریخته و بر روی سطح کفش کشید.
  • اسپری براق کننده: این اسپری به حفظ ظاهر کفش کمک کرده و دوام و کیفیت آن را بالا می برد و باعث جلوگیری از اثر مخرب آب و رطوبت بر روی چرم کفش می شود. برای استفاده از اسپری پس از تکان دادن ظرف، تمام زوایای کفش اسپری می شود.
  • واکس بی رنگ براق کننده: این واکس از مواد مرغوب طبیعی و گیاهی تولید شده و با استفاده از تکنولوژی نانو باعث عدم جذب رطوبت و گرد و غبار به کفش می شود. استفاده از آن بسیار راحت می باشد و به وسیله اسفنجی که بر روی آن تعبیه شده می توان کفش را به واکس آغشته نمود.
  • واکس کرمی براق کننده: این واکس از مواد اولیه ای بسیار باکیفیت تولید شده و با استفاده از تکنولوژی نانو باعث محافظت و دوام کفش شده و از ایجاد ترک بر روی کفش جلوگیری می کند. برای استفاده از این واکس ابتدا باید سطح کفش را از هر گونه آلودگی پاک نمود و سپس مقدار مورد نیاز از کرم را به وسیله اسفنج به تمام قسمت های کفش مالید.

خرید بدون واسطه براق کننده کفش چرم

خرید بدون واسطه براق کننده کفش چرم برای خرید براق کننده کفش چرم در قیمتی مناسب بایستی به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان این محصول و یا نمایندگان رسمی آنان اقدام نمود. براق کننده چرم در برندهای مختلف تولید و توسط شرکت ها و یا نمایندگی های آنان در سراسر کشور عرضه می گردد.

شرکت واکس و پولیش درخشان از باسابقه ترین و معتبرترین تولید کنندگان این محصول می باشد که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و دستگاه های مدرن، همچنین مدیریت و کادری مجرب انواع براق کننده را در بالاترین کیفیت تولید و در قیمتی مناسب ارائه می کند.

برای مشاوره و خرید می توانید از طریق وب سایت اعلام شده اقدام نموده و پس از مشاوره با کارشناسان متخصص شرکت محصول مورد نظر خود را خرید نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *