نمایندگی فروش براق کننده چرم کفش

براق کننده چرم کفش به ترکیباتی گفته می شود که سبب درخشندگی و تمیز ماندن کفش ها شده و از طرفی جلوه خاصی به آن می بخشند. کفش ها یکی از مهمترین قسمت هایی در ظاهر شخص است که استایل خاصی به او بخشیده و تمیز بودن و برق زدن آن نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند. انواع براق کننده کفش در نمایندگی فروش آن قابل تهیه است.

نمایندگی فروش براق کننده چرم کفش

اطلاعاتی درباره انواع براق کننده چرم کفش

اطلاعاتی درباره انواع براق کننده چرم کفش مواد براق کننده کفش تحت عنوان کلی واکس به همراه یک سری لوازم جانبی هستند که سبب طول عمر و افزایش دوام کفش ها می شوند.

هر کدام از این مواد تحت نام و برند خاص شرکت تولید کننده و با بسته بندی های مختلفی به فروش می رسند. به عنوان مثال قابل دسته بندی برای انواع کفش های رنگ روشن یا تیره هستند. 

به جز این عامل کفش ها دارای جنس متفاوت بوده و شامل کفش چرم طبیعی، مصنوعی، جیر، مجلسی و کفش کتانی و ورزشی می شوند که برای هر کدام نیاز به استفاده از واکس مخصوص است.

مثلا کفش های ورزشی رنگ روشن نیاز به براق کننده روشن دارند و این در حالی است که کفش هایی که به رنگ تیره هستند نیازمند واکس تیره می باشند.

به همراه براق کننده کفش ممکن است یک سری وسایل و تجهیزات جانبی به صورت پکیج نیز به فروش برسد. مثلا پارچه تمیز کننده، چتکه واکس زنی و فوم از جمله این لوازم می باشند که خرید آنها به سلیقه افراد بستگی دارد.پر

انواعی از واکس نیز تحت نام کرم و موم به فروش می رسند که موم همان واکس و با خاصیت درخشندگی و براقیت بالا می باشد. کرم نیز ترکیباتی مانند براق کننده دارد اما حالت روان تری داشته و پر کننده سطوح و منافذ مختلف می باشد.

خرید بدون واسطه براق کننده چرم کفش

خرید بدون واسطه براق کننده چرم کفش واکس کفش یکی از ملزوماتی است که تمامی افرادی که به نوعی به ظاهر خود اهمیت می دهند خرید آن را در فهرست خرید خود دارند.

از این رو بهترین شیوه خرید، تهیه براق کننده از مرکز خرید مستقیم یا بدون واسطه می باشد. خرید بدون واسطه زمانی اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد که خرید در حجم بالا صورت گیرد.

بسیاری از واحد هایی که نیازمند خرید براق کننده کفش می باشند خرید مستقیم بهترین پیشنهاد ممکن برای آنها می باشد.

مراکز اقامتی و هتل هایی که دارای دستگاه واکس خودکار می باشند نیازمند خرید عمده براق کننده کفش چرم یا سایر اقسام آن می باشند. به این وسیله این مراکز می توانند با خرید عمده هزینه های خود را کاهش دهند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *