نمایندگی انواع واکس کفش چرم مشهد

نمایندگی انواع واکس کفش چرم مشهد را به صورت غیر مستقیم از طریق سایت اینترنتی آنلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که نرخ این محصول از طریق سایت ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. نمایندگی این محصول را با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتریان ارائه می دهد.

نمایندگی انواع واکس کفش چرم مشهد

دلیل محبوبیت انواع واکس کفش چرم مشهد

دلیل محبوبیت انواع واکس کفش چرم مشهد

واکس کفش چرم علاوه بر تمیز کردن کفش باعث محافظت و نرم کننده کفش چرم می شود. این محصول کفش را براق می کند و لایه چرب و چسبناک بر روی سطح کفش چرم باقی نمی گذارد.

واکس خاصیت ضد گرد و غباری دارد و به مدت طولانی مانع از جذب گرد و غبار بر روی کفش می شود. این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و فاقد مواد شیمیایی سمی است که برای نظافت کفش از آن استفاده می گردد.این محصول مانع از ترک و خشکی کفش چرم می شود.

استفاده از واکس باعث افزایش عمر کفش چرم می شود و به دلیل داشتن فرمولاسیون خاص هیچ آسیبی به کفش چرم وارد نمی کند. این محصول علاوه بر تمیز کردن باعث براقیت و درخشان کننده کفش نیز می شود. استفاده کردن این محصول در کفش چرم باعث می شود در مقابل آب و … مقاوم گردد و جلوه زیبایی به کفش می بخشد.

قیمت نهایی واکس کفش چرم مشهد

قیمت نهایی واکس کفش چرم مشهد قیمت واکس کفش چرم در بسته بندی مختلف با توجه به خرید مشتریان محاسبه می شود و نرخ نهایی تعیین می گردد. نرخ این محصول که در ایران تولید می شود به خاطر کیفیت و مرغوبیت آن نسبت به جاهای دیگر بالاتر است. واکس کفش چرم مشهد درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد.

واکس کفش چرم ارزان را می توان از طریق این مرکز که این محصول را به صورت کلی و جزئی می فروشد می توان خریداری کرد، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت واکس کفش داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جوئی کنیم و قیمت مناسب واکس را خریداری کنیم.با توجه به کیفیت واکس کفش چرم این مرکز قیمت های مختلفی را به خریداران می دهد.

برای مشتریانی که به صورت جزئی واکس را می خواهند در بسته بندی مخصوص و با قیمت های مختلف به آن ها ارائه داده می شود ولی برای مشتریانی که به صورت کلی خواهان این واکس هستند برای آن ها عمده ای و با قیمت ارزان صورت می گیرد. واکس با توجه به نوع و برندی که در کارخانه تولید می شود در قیمت های مختلف به فروش می رسد. 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *