نمایندگی انواع واکس کفش چرم قهوه ای

برندهای مختلف واکس‌ در بازار موجود هستند که متناسب با نیاز خریدار تولید شده‌اند. ویژگی‌هایی از جمله تنوع رنگ مشکی، قهوه‌ای، زرشکی برای هر رنگ چرم و یا گوناگونی در  اندازه و قیمت، در حالت جامد یا مایع و …  سبب انتخاب آسانتر برای خریدار می‌شود.

نمایندگی انواع واکس در شهرهای مختلف وجود دارند که با مواد اولیه مرغوب واکس تولید می‌کنند. از بین انواع واکس کفش چرم قهوه ای متقاضیان ویژه‌ای دارد چون علاوه بر کفش برای کیف و کاپشن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمایندگی انواع واکس کفش چرم قهوه ای

دلیل مرغوبیت واکس کفش چرم قهوه ای چیست

دلیل مرغوبیت واکس کفش چرم قهوه ای چیست در میان انواع واکس، گفته می‌شود واکس جامد از مایع مرغوبتر است. بنابراین بهتر است اگر کفش چرم می‌پوشید از واکس جامد استفاده کنید چون نوع مایع به مرور به آن آسیب می‌رساند و حتی از نظر قیمتی هم نوع جامد ارزانتر است.

نکته دیگری که هنگام خرید واکس کفش درجه یک باید به آن توجه کنید برند کارخانه و اعتبار آن است. کارخانجات بسیاری واکس تولید می‌کنند، اما برخی از آنها از مواد اولیه مرغوبتر و تکنولوژی پیشرفته‌تری در تهیه و تولید آن بهره می‌گیرند. یک روش معمول برای شناسایی بهترین برند، شهرت آن و در پی نام خوب، متقاضیان بیشتری است که آن را توصیه می‌کنند. 

مورد دیگر توجه به کیفیت مواد مصرفی واکس و ویژگی‌های ظاهری آن است، معمولاً واکس خوب کاملا ارگانیک، بی رنگ، بی بو و بدون حساسیت‌زایی برای انواع چرم‌های طبیعی و مصنوعی است.

در نهایت دلیل مرغوبیت واکس قهوه‌ای اینست که این نوع واکس، سبب ایجاد لایه و محافظ مناسبی بر روی سطح کفش می شود. لایه ایجاد شده علاوه بر براق شدن، از کفش های مختلف در برابر آسیب های محیطی، تابش نور خورشید و گرد و غبار و سایر آلودگی ها، محافظت به عمل می آورد.

نرخ واکس کفش چرم قهوه ای

نرخ واکس کفش چرم قهوه ای پوشیدن کفش مناسب و مرغوب یکی از مهمترین نکات شیک پوشی است. در بین انواع کفش نیز نوع  چرم آن بهترین است. این جنس کفش با وجودی که گرانتر است، قابلیت استفاده و دوام بیشتری دارد. اما به شرطی که از آن بخوبی مراقبت شود. 

یکی از مهمترین و به صرفه‌ترین راه‌های حفظ چرم استفاده از واکس مناسب و مرغوب است. 

واکس سبب افزایش عمر مفید و بهبود ظاهر کفش شده و در عین حال برعکس پاک‌کننده‌های دیگر سبب از بین رفتن آن نمی‌شود.

با توجه به مزیت واکس برای چرم نرخ واکس کفش چرم بسیار پایین و مناسب است. می‌توان گفت این نرخ در مقابل قیمت کفش به نسبت سه درصد آن است.

البته در صورتی که خریدار بخواهد از میزان دقیق آن اطلاع یابد، با مراجعه به سایتهای فروش به این هدف دست می‌یابد. اکثر نمایندگی‌های فروش بصورت مداوم سطح قیمتها را بروزرسانی می‌کنند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *