نحوه خرید واکس کفش جیر

جیر در واقع نوعی چرم مخصوص بوده که بیشتر به پارچه شباهت دارد. از این محصول جهت تولید کفش های بسیار زیبا اما حساس به ساییدگی یا پارگی استفاده می شود. بر خلاف کفش های دیگر انتخاب نوع واکس مورد استفاده برای این کفش از اهمیت بیشتری  برخوردار است و با انواع دیگر کفش فرق دارد. اگر شما هم کیف و کفش جیر و نبوک دارید و می خواهد بدانید بهترین انواع واکس کفش جیر کدامند و نحوه خرید این واکس به چه شکل می باشد؟ با ما همراه باشید.

واکس کفش جیر
واکس کفش جیر

معرفی بهترین انواع واکس کفش جیر

پولیش های مورد استفاده برای کفش های چرم در مورد انواع کفش جیر کاربرد ندارند و نوع واکس و روش واکس زدن آنها با هم متفاوت است.

شاید برای شما هم این دغدغه وجود داشته باشد که نظافت و مراقبت از کفش های جیر و نبوک و مخمل سخت بوده و همین امر مانع از اقدام شما جهت خرید این محصولات زیبا و خوش خط و خال شود. اما دیگر نگران این موضوع نباشید.

در دنیای پیشرفته و نوین امروز برای هر نوع محصول و پوشاک چرمی، نگهدارنده و ابزار مراقبتی مخصوص خودش طراحی و تولید شده است. که کیف و کفش جیر و نبوک هم ازین نوآوری ها بی بهره نمانده است. که در ادامه به سه مدل از مهم ترین مدل های واکس کفش جیر و نبوک می پردازیم.

اسپری واکس کفش جیر و نبوک و مخمل

در واقع واکس کفش جیر به صورت اسپری بوده و بیشتر به تمیز کننده یا احیاکننده جیر و نبوک شباهت دارند تا واکس هایی که ما روزانه با آن سروکار داریم.

اسپری واکس کفش جیر و نبوک
واکس مخصوص جیر و نبوک و مخمل – اسپری جیر

این اسپری ها از موادی تشکیل شده اند که ضمن محافظت از بافت طبیعی کفش، آنها را تمیز کرده و به نوعی رنگ آنها را احیاء کنند. از همین رو احیاکننده رنگ جیر و نبوک هم به این اسپری می گویند.

بهترین نوع واکس کفش جیر از آرگان که نوعی روغن گیاهی می باشد تهیه شده اند و علاوه بر براق کردن کفش آن را نسبت به نفوذ آب عایق می کند. این روغن جذب ذرات گرد و غبار یا چربی قرار گرفته بر روی کفش جیر را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.

ابر مخصوص جیر و نبوک و مخمل چگونه عمل می کند؟

ابر مخصوص جیر و نبوک

اسفنج یا ابر مخصوص واکس کفش جیر به دلیل بافت منحصر به فردی که دارد با عث می شود که ضمن حذف گرد و غبار و کثیفی ها از روی کفش، زیبایی و طراوت روز اول را به آن برگرداند. البته توجه داشته باشید چنانچه رنگ کفش آسیب دیده باشد باید از اسپری مخصوص جیر همرنگ آن استفاده کنید.

مسواک مخصوص کفش جیر چیست؟ آیا همان برس واکس است؟

مسواک و برس کفش جیر

کفش های جیر و نبوک و هورس به دلیل بافت متفاوتی که دارند باید توسط برس مخصوص تمیز شوند. این ابزارها بیشتر به شکل یک مسواک هستند که الیاف به کار رفته در آنها ضمن عملکرد بالا، هیچ آسیبی به بافت کفش جیر وارد نمی کند.

انواع رنگبندی های اسپری جیر و نبوک

واکس کفش جیر و نبوک که به صورت اسپری های مخصوص تولید می شوند دارای رنگ های متنوعی هستند تا بتوانند نیاز مصرف کنندگان را در این زمینه مرتفع کنند. از جمله پر استفاده ترین رنگ ها:

  • رنگ مشکی
  • رنگ قهوه ای
  • رنگ طوسی
  • رنگ کرم یا شتری
  • رنگ قرمز
  • رنگ آبی
  • رنگ سبز
  • رنگ سرمه ای
  • رنگ زرد یا خردلی
  • و بیرنگ می باشد.
انواع رنگبندی کفش جیر
انواع رنگبندی کفش جیر

توجه به رنگ اسپری واکس این کفش ها در زمان خرید، می تواند به مراقبت بهتر از آنها کمک کند. برای نمونه یکی از کمیاب ترین رنگها؛ واکس کفش جیر عسلی است که حتما توصیه میکنید رنگ مخصوص آن را تهیه کنید.

میزان صادرات واکس مناسب کفش جیر

فراوانی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید واکس کفش جیر منجر به این شده است که علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات واکس کفش به کشورهای دیگر به میزان بالایی انجام شود.

به طور کلی جهت اطلاع از میزان صادرات هر کالایی در سطح جهانی می توانید به سایت هایی نظیر ترید مپ و ابزارهای مشابه رجوع کنید. اما تحلیل و بررسی دقیق این آمار نیازمند تخصص و تجربه است.

امار صادرات واکس کفش در سال 2021
لیست برترین کشورهای صادر کننده محصولات مراقبت از کفش و واکس و اسپری جیر و نبوک

برای کسانی که در زمینه فروش عمده انواع واکس ها و تمیزکننده های کفش دارای فروشگاه هستند و یا به صادرات این محصولات به کشورهای دیگر مشغول بوده و توانسته اند مشتریانی برای انواع واکس پیدا کنند واکس مناسب کفش جیر می تواند گزینه مناسبی برای توسعه کسب و کار باشد.

برای خرید این محصول به صورت عمده، می توانید با مسئول فروش ما ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را اعلام نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *