نخ عمده کفش را به قیمت کارخانه بخرید!

اگر به دنبال خرید نخ عمده کفش برای مصارف کفاشی، چرم دوزی، صنایع دستی و… هستید حتما قبل از هر اقدامی از قیمت های شرکت درخشان را هم ببینید.

برای بسیاری از مصرف کنندگان عمده نخ کفش، قیمت تمام شده بسیار حائز اهمیت است. به طوری که گاها زمان زیادی را در بازار ها صرف پیدا کردن تامین کننده مناسب می کنند.

مراکز فروش نخ عمده کفش کجاست؟

خرید عمده انواع چرم و محصولات کفاشی برای بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کارگاه های کفاشی مقاوم به صرفه می باشد. همین امر موجب شده است تا مشتریان اقدام به خرید عمده انواع واکس کفش و یا چرم و محصولات مورد نیاز کفاشی نمایند.

نخ عمده کفش
نخ عمده کفش و چرم دوزی

یکی از مراکز عمده فروشی نخ کفش، بازار کفاش های تهران است که از سالیان دور به این نام شهره شده است. اما یافتن و دسترسی به این مکان برای همه میسر یا ممکن نیست.

هر چند گاهی به صورت تلفنی هم می شود ثبت سفارش کرد که ما در ادامه شماره تماس با دفتر پخش لوازم کفاشی تهران را برای شما درج می کنیم اما در ادامه روش مناسب تری را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

سفارش اینترنتی نخ عمده کفش و سایر محصولات کفاشی

امروزه سفارش آنلاین و فروش آنلاین از طریق سایت های اینترنتی بسیار رایج شده است و مشتریان بسیاری اقدام به ثبت سفارش محصولات خود از طریق سایت ها می نمایند.

نخ عمده کفش
نخ عمده کفش و چرم دوزی

سایت های فروش آنلاین قیمت محصولات را به صورت روزانه اعلام می کنند. فروش نخ عمده کفش دوزی و لوازم کفاشی آنلاین این کمک را به مشتریان می نماید تا بتوانند علاوه بر مقایسه قیمت محصولات، کیفیت آنها را در سایت ها و شرکت های مختلف بررسی نمایند.

مزایای شرکت واکس و پولیش درخشان از این قرار می باشد که این شرکت ها علاوه بر دارا بودن نمایندگی های فروش حضوری در بازار تهران و سایر شهرستان ها محصولات را در سایت نیز عرضه می نمایند.

لیست قیمت خرده فروشی نخ کفاشی در بازار

اگر می خواهید قیمت نخ عمده کفش را بدانید باید به اطلاع شما برسانیم که گاهی به دلیل نوسانات قیمتی و یا مسائل درون صنفی درج قیمت عمده فروشی در سایت ممکن نیست.

نخ عمده کفش
نخ عمده کفش و چرم دوزی

اما برای کسانی که قصد خرید خرده دارند و یا برای مصارف شخصی و خانگی مانند ساخت صنایع دستی و… از نخ کفاشی استفاده کنند، لیست قیمت زیر را درج می کنیم.

نخ کفش نازک مشکیکیلویی 190.000 تومان
نخ کفاشی قهوه ای نازککیلویی 180.000 تومان
نخ عمده کفش اعلاکیلویی 240.000 تومان
نخ سفید کفاشی درجه یککیلویی 220.000 تومان
برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *