مرکز فروش عمده واکس مخصوص کت چرم

در هنگام خرید محصولات چرمی مانند کت چرم، برای جلوگیری از دفرمه شدن و طول عمر لباس خود، خرید واکس مخصوص کت چرم را حتما انجام دهید. تولید کنندگان واکس مخصوص کت چرم محصولات با کیفیت خود را به صورت فروش عمده برای فروشگاه های محصولات چرمی ارسال می نمایند.شرکت واکس درخشان از تولید و صادرکنندگان واکس مخصوص کت چرم با کیفیت می باشد.

مرکز فروش عمده واکس مخصوص کت چرم

تولید انواع واکس مخصوص کت چرم مرغوب

تولید انواع واکس مخصوص کت چرم مرغوب

برای نگهداری و ماندگاری بالای محصولات چرمی، واکس های مخصوص چرم زیادی در بازار تولید و عرضه شده است. بصورت کلی دو نوع واکس در بازار موجود می باشد. توضیحات هر یک به شرح زیر می باشد:

  • جامد : واکس جامد باعث می شود تا محصول چرمی شما ضد آب شود و شما می توانید از این ویژگی این واکس در مواقعی استفاده کنید که قرار است محصولات چرمی شما در معرض آب یا باران باشند .
  • کرمی : این واکس به حفظ لطافت و نرمی و انعطاف کیف و کفش چرمی شما کمک خواهد کرد.

اهمیت خرید واکس مخصوص کت چرم

اهمیت خرید واکس مخصوص کت چرم

از آنجا که محصولات چرمی یکی از ملزومات و اکسسوری های مهمدر صنعت مد بشمار می روند داشتن حداقل یک کیف و کفش چرم در کمد لباس تان لازم است .همانطور که می دانید چرم و محصولات چرمی با توجه به دوامو البته حساسیت چرم احتیاج به مراقبت و نگهداری دارند. درواقع می توان گفت اگر قصد دارید تا از محصول چرمی خودتان به درستی نگهداری نکنید بهتر است از خرید چرم منصرف شوید . چون بابت پول زیادی که در مقابل خرید آن ها می پردازید اگر مراقبت درستی نکنید رویه ی چرمی آن ها از بین خواهد رفت.
برای جلوگیری از ترک خوردگی و شکستگی رویه ی چرم باید به آن واکس های مخصوصی را بزنید و سطح چرمتان را از هرگونه آلودگی پاک کنید .

نگهداری و مراقبت از کت چرم

 

نگهداری و مراقبت از کت چرم

 

برای نگهداری از کت چرم، خرید واکس مخصوص کت چرم از الزامات می باشد. با توجه به انواع کرمی و مومی واکس و اهمیت استفاده از آنها، خرید هر دو نوع مهم است. یک نکته مهم اینکه، اگر لکه‌اي خيلي عميق روي چرم درست شده، سعي نکنيد هر طور شده آن را از بين ببريد چون ممکن است به خود چرم آسيب بزنيد. بهتر است چرم را شب خوب واکس بزنيد و در جايي دربسته بگذاريد و تا صبح نگه داريد. چرمي که تازه واکس خورده و هنوز واکس به خوردش نرفته به سرعت در طول روز گردوخاک را به خود جذب مي‌کند و صدمه مي‌بيند، علاوه بر اين، رنگ چرم نيز تيره و کدر مي‌شود.

خرید واکس مخصوص کت چرم

خرید واکس مخصوص کت چرم

قیمت واکس مخصوص کت چرم به موارد زیادی بستگی دارد. از جمله نوع واکس، شرکت سازنده و حجم بسته بندی واکس اشاره کرد. . عموما قيمت واکس ها در بازار ايران بين ۲ تومان تا ۱۰۰هزار تومان است. واکس کفش درخشان یکی از پرفروش ترین واکس های ایرانی می باشد که مشتریان زیادی دارد. انتخاب واکس مخصوص کت چرم بر اساس نوع و جنس کت بسیار مهم است. برای خرید واکس کت چرم مطمئن و خوب براحتی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت اما بعلت وجود شرکت های تولیدی زیاد واکس از جمله بازرگانی واکس درخشان، خرید حضوری در فروشگاه های کفش فروشی امکان پذیر می باشد.

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *