مرکز فروش انواع پاشنه کش فلزی و پلاستیکی

مشتریان چرمی که همیشه از کفش های چرمی استفاده می نمایند برای حفظ قسمت پشتی کفش از انواع پاشنه کش فلزی و پلاستیکی کمک می گیرند. برای خرید انواع پاشه کش فلزی و پلاستیکی شناخت جنس و کیفیت محصول بسیار مهم میباشد. خرید و فروش انواع پاشنه کش فلزی و پلاستیکی در فروشگاه های محصولات چرمی و ملزومات کفش قرار می گیرد.

مرکز فروش انواع پاشنه کش فلزی و پلاستیکی

اهمیت استفاده از پاشنه کش کفش

اهمیت استفاده از پاشنه کش کفش

بمنظور راحتی استفاده از کفش و همچنین سالم ماندن قسمت پشتی کفش استفاده از پاشنه کش مناسب بسیار مفید می باشد. داشتن یک پاشنه کش محکم و مقاوم این امکان را به شما می دهد در حالی که کفش خود را می پوشید ، خم نشوید. این امر به ویژه در مورد کفش های پشت سفت مانند کفش های پاشنه بلند زنانه و کفش های کالج و کفش چرم مردانه بسیار مفید است. اگر پاهای شما هر از گاهی متورم می شود ، یک پاشنه کش خوب می تواند تفاوت بین پوشیدن کفش بدون پاشنه کش را ایجاد کند. پاشنه کش کفش دسته بلند می تواند به سالخوردگان و کسانی که مشکل در خم شدن دارند بسیار کار آمد است.

تولید و فروش انواع پاشنه کش فلزی و پلاستیکی

تولید و فروش انواع پاشنه کش فلزی و پلاستیکی

تولید پاشنه کش کفش دارای تنوع بالایی می باشد. بنا بر نیاز خود می توانید از پاشنه کش پلاستیکی یا فلزی استفاده نمایید.پاشنه کش کفش پلاستیکی دارای تنوع رنگ و طرح زیادی می باشد. این پاشنه کش از نظر وزن سبک تر و تقریباً بدون وزن است. برخلاف یک پاشنه کش کفش فلزی ، پلاستیک دوامی نخواهد داشت ، به خصوص با استفاده مکرر شل و ول می شود.  یک پاشنه کش کفش پلاستیکی قدرت و پشتیبانی یک فلز را به شما نمی دهد. بخصوص پاشنه کش پلاستیکی بلند ممکن است با گذشت زمان ترک خورده یا شکسته شوند. اولین ویژگی پاشنه کش فلزی دوام آن است، به طور کلی برای مدت بسیار طولانی دوام می آورند. بخاطر همین ویژگی، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به نمونه های پلاستیکی خود دارند. یک پاشنه کش کفش فلزی فقط تا حدی سنگین تر از نمونه پلاستیکی خود می باشد.

قیمت و خرید پاشنه کش فلزی و پلاستیکی

قیمت و خرید پاشنه کش فلزی و پلاستیکی

برای خرید پاشنه کش فلزی و پلاستیکی همانطور که اشاره کردیم باید مزایا و معایب پاشنه کش های فلزی و پلاستیکی را در خاطر داشته باشید. پاشنه کش های بلند فلزی را باید جایی برای آویزان کردن داشته باشد که معمولا زنجیر یا حفر هایی دارند تا بتوان آن را آویزان کرد. پاشنه‌کش نباید خیلی صاف یا خیلی گود باشد بلکه باید انحنای آن دقیقاً مانند انحنای پشت پا باشد همچنین باید به اندازه کافی مقاوم باشد تا در اثر فشار خم نشود.

خرید و فروش پاشنه کش فلزی و پلاستیکی

خرید و فروش پاشنه کش فلزی و پلاستیکی

[box type=”shadow” align=”;”]با توجه به استفاده روزافزون از پاشنه کش های متنوع در بازار، خرید و فروش انواع پاشنه کش فلزی و پلاستیکی در فروشگاه های لوازم کفش و کفش فروشی ها رونق دارد. برای خرید پاشنه کش مقاوم و مناسب با کفش خود می توانید به سایت های خرید اینترنتی مراجعه و ثبت سفارش نمایید یا بصورت حضوری از فروشگاه های کفش و لوازم جانبی آن اقدام به خرید پاشنه کش فلزی و پلاستیکی نمایید.[/box]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *