مرکز فروش انواع اسپری کفش جیر

همه ما می دانیم که زیبایی و جذابیت پوشاک جیر و مخمل می تواند بیشتر از مدل های چرمی باشد به شرطی که تمیزی و رنگ و لعاب روز اول را حفظ کند. برای همین منظور اسپری کفش جیر که برای تمامی پوشاک جیر، نبوک و هورس مورد استفاده قرار می گیرد در رنگ های متنوع تولید و عرضه میشود. در این مقاله قصد داریم به بررسی این محصول بپردازیم.

تولید و صادرات اسپری کفش جیر ایرانی

اسپری کفش جیر
اسپری کفش جیر مشکی

اسپری ترمیم کننده و درخشان کننده محصولات جیر در عین تغذیه، از بافت جیر محافظت کرده و رنگ آن را طراوت می بخشد. اسپری کفش در رنگ های متنوعی موجود می باشد. رنگ های موجود در بازار شامل رنگ های:

  • اسپری کفش جیر مشکی
  • اسپری کفش جیر طوسی
  • اسپری کفش جیر قهوه ای
  • اسپری کفش جیر سبز
  • اسپری کفش جیر آبی سرمه ای
  • اسپری کفش جیر قرمز
  • و رنگ های زرد، کرم شتری و بیرنگ

این رنگ مخصوص کفش جیر در حجم 100 / 200 / 250 / 300 / 400 میل تولید شده که مناسب برای انواع کیف، کفش و لباس چرم جیر، هورس و نبوک می باشد.

درست است که برندهای خارجی بسیاری در بازار وجود دارند اما خوشبختانه چندین کارخانه ایرانی انواع اسپری کفش جیر را تولید و به بازار عرضه میکنند. برخی ازین محصولات علاوه بر بازار داخل به کشورهای دور نزدیک نیز صادر می شوند که باعث افتخار آفرینی برند ایرانی شده است.

مزایای استفاده از اسپری کفش جیر و نبوک

با توجه به حساسیت بالای چرم جیر، برای مراقبت و نگهداری این محصول می توان از راهکارهای متفاوتی استفاده نمود. واکس مناسب کفش جیر برای نگهداری این محصول بسیار کاربردی می باشد.

انواع اسپری کفش جیر خارجی
انواع اسپری کفش جیر خارجی

اسپری کفش باید باعث نرمی و براقی کفش جیر شود. و از همه مهم تر ضد آب نیز باشد که به راحتی از روی کفش جدا نشود. اگر اسپری کفش جیر از مواد نرم کننده مخصوص در محلول خود استفاده کرده باشد باعث نرم تر شدن کفش و طول عمر آن می شود.

کفش های جیر و نبوک و مخمل در طول زمان و بدلیل تماس با اشیاء مختلف دچار خراشیدگی و رنگ پریدگی می شوند که اگر ترمیم نشوند دیگر قابل استفاده نخواهند بود.

اسپری کفش همان طور که در ابتدا گفتیم باید رنگ کفش را برگرداند و مانع از رنگ پریدگی کفش شود که تمامی محصولاتی که شرکت واکس درخشان در این زمینه عرضه می شوند ازین خاصیت بهره مند هستند.

خرید و فروش اسپری کفش جیر + بهترین برندها

با توجه به اهمیت خرید اسپری کفش جیر که موجب مقاومت کفش جیر، در برابر رطوبت و لک ها می باشد، خرید و فروش این محصول در سایت های اینترنتی و فروشگاه های عرضه مواد چرمی بسیار متداول می باشد.

خرید و فروش اسپری کفش جیر

اسپری کفش در اندازه های مختلفی تولید می گردد که بمنظور خرید اسپری مناسب کفش خود می توانید به فروشگاه های حضوری و یا مجازی سراسر کشور مراجعه نمایید.

انواع برندهای تولید کننده واکس کفش جیر

شرکت ایرانی تولید کننده اسپری جیر و نبوک یا همان واکس کفش جیر در سال های اخیر تنوع خوبی پیدا کرده اند که معروف ترین آنها را در ادامه نام می بریم:

  • اسپری جیر و نبوک فام
  • اسپری جیر و نبوک ستاره
  • اسپری رنگ کفش جیر بلدرچین
  • اسپری رنگ جیر مانکی
  • اسپری جیر و مخمل فُک
  • اسپری جیر و نبوک بوفالو

در کنار اینها برندهای خارجی هم در بازار ایران سهم فروش قابل توجهی دارند. هرچند که قیمت آنها چند برابر محصولات داخلی است اما تنوع رنگ و البته کمی کیفیت بیشتر باعث شده که خریداران و مصرف کنندگان حاضر به پرداخت هزینه بیشتر شوند.

شرکت گلد (Gold) / شرکت شو (Show) / شرکت سیلور (Silver) / شرکت سیتیل (Sitil) از برندهای کشور ترکیه و برندهای اروپایی صاحب نامی چون: کلنیل-Collonil / تی آر جی-TRG / وولی-Woly / بلینک-Blink در بازار ایران حضور دارند.

همانطور که قول داده بودیم 6 برند برتر ایرانی و 8 برند وارداتی را که مجموعا 14 برند برتر تولید کننده محصولات مراقبت از جیر و نبوک و هورس می باشند را معرفی کردیم. جهت اطلاع از قیمت و شرایط فروش عمده و خرده هر کدام ازین شرکت ها با واحد فروش واکس درخشان در تماس باشید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *