مرکز خرید عمده فرچه و برس واکس

برای خرید عمده فرچه و برس با کیفیت می توانید به سایت شرکت بازرگانی واکس درخشان مراجعه کنید. این شرکت نه تنها انواع واکس مرغوب را با قیمت مناسب عرضه می کند بلکه در زمینه صادرات آنها به کشورهای دیگر نیز فعالیت دارد.

مرکز خرید عمده فرچه و برس واکس

منظور از برس و فرچه واکس چیست؟

منظور از برس و فرچه واکس چیست؟

فرچه و برس واکس یکی از وسایلی بسیار کاربردی می باشد که برای تمیز نگه داشتن و براق نمودن کفش مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول معمولا از دوام بالایی برخوردار می باشد. کسانی که در منزل دو کفش با رنگ های متفاوت دارند توصیه می شود یک برس برای رنگ های تیره مانند سیاه و قهوه ای تیره و دیگری را برای رنگ های دیگر که روشن تر هستند خریداری نمایید. به دلیل اینکه فرچه ای که بر روی کفش های تیره به کار می روند ممکن است روی کفش های قهوه ای روشن اندکی رنگ ایجاد کنند. مگر از واکس بی رنگ استفاده شود.

مهمترین نکات هنگام خرید برس و فرچه واکس کدامند؟

مهمترین نکات هنگام خرید برس و فرچه واکس کدامند؟

قبل از خرید فرچه و برس واکس لازم است که نوع فرچه مورد نیاز انتخاب شود. برای مثال می توان گفت که استفاده از فرچه ای که برای کفش چرم خریداری کرده اید نباید برای کفش جیر نیز مورد استفاده قرار دهید. از این رو برس و فرچه را حتما متناسب با کفش خود انتخاب نمایید. یکی دیگر از نکاتی که باید در هنگام خرید درنظر داشته باشید این است که به جنس موهای فرچه دقت کنید. معمولا فرچه هایی که در بازار وجود دارند دارای دسته های فلزی، چوبی و پلاستیکی هستند که مشتریان براساس سلیقه، راحتی و کاربرد خود می توانند یکی از آنها را تهیه کنند. جنس موهای فرچه یا برس از جنس نایلون، الیاف مصنوعی یا طبیعی می باشند. اما بعضی از فرچه های واکس کفش که امروزه به عنوان بهترین محصول به شمار می آیند با استفاده از دم اسب تولید می گردند که دوام و کیفیت آنها بسیار بالاتر می باشد. علاوه براین در مقایسه با فرچه های دیگر عملکرد بهتری داشته و قیمت آنها نیز بیشتر است. فراموش نکنید که توجه کردن به میزان ریزش این محصول هم در هنگام خرید اهمیت دارد. برس های ساخته شده با الیاف طبیعی در ابتدا کمی می ریزند اما نباید پس از گذشت مدت زمان کوتاهی دوباره ریزش پیدا کنند. در حالی که برس های تهیه شده با الیاف با کیفیت هرگز ریزش نخواهند داشت.

چه عواملی بر قیمت فرچه و برس واکس موثر است؟

چه عواملی بر قیمت فرچه و برس واکس موثر است؟

یکی از موضوعاتی که برای خریداران فرچه و برس واکس بسیار حائز اهمیت می باشد میزان قیمت آن است. باید بدانید که جنس موی فرچه یکی از مهمترین فاکتور و عامل در تعیین قیمت این محصول به حساب می آید. در صورتی که برای تهیه و تولید آن از الیاف مرغوب و با کیفیت استفاده شده باشد بدون شک قیمت آن فرچه گران تر خواهد بود. مشتریان و خریداران محترم با مراجعه به سایت شرکت بازرگانی واکس درخشان می توانند از آخرین و به روز ترین قیمت انواع برس و فرچه واکس مطلع شوند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *