مرکز تولیدی واکس کفش اسفنجی بزرگ

خوشبختانه در کشور ایران بسیار از مراکز تولیدی در زمینه ی ساخت و تولید واکس کفش اسفنجی بزرگ به طور گسترده و فراوان مشغول به فعالیت هستند. مرکز تولیدی واکس کفش در تلاش است تا از درجه یک ترین و اصل ترین مواد برای تهیه ی این محصول استفاده کند و باکیفیت ترین نوع آن را به بازار فروش و مشتریان عرضه دارد و رضایت آنان را در رابطه با این محصول به دست آورد.

مرکز تولیدی واکس کفش اسفنجی بزرگ

معرفی واکس کفش اسفنجی بزرگ براق کننده

مرکز تولیدی واکس کفش اسفنجی بزرگواکس یک نوع ماده است که بسته به جنس، نوع و مدل کفش دارای انواع مختلفی می باشد. از واکس به روش های مختلف بر روی کفش استفاده می کنند که باعث براق و درخشان شدن، نو شدن و افزایش طول عمر کفش می شود. یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین واکس ها، واکس کفش براق کننده می باشد که به صورت اسفنجی و در ابعاد بزرگ تولید می شود.
این واکس از مواد گوناگونی مانند: نفت خام، انواع روغن مخصوص، صمغ های گیاهی، موم و غیره تهیه می شود که وجود هر کدام از این مواد برای ساخت این محصول لازم و ضروری است. این واکس خاصیت ضد آب دارد و دلیل آن نیز استفاده از انواع موم نخل و زنبور می باشد که از ورود آب به داخل کفش و از بین رفتن واکس جلوگیری می کند. همچنین دلیل براق و درخشان بودن این محصول استفاده از انواع روغن ها و حلال ها در ترکیب آن است.
به منظور استفاده ی آسان تر از این نوع واکس، یک اسفنج بزرگ برای آن تهیه شده است تا از طریق این اسفنج بتوان به طور منظم و دقیق کفش ها واکس زد. این اسفنج در اندازه های گوناگون برش خورده تا با سازی کفش هماهنگی داشته باشد.

خرید ارزان قیمت واکس کفش اسفنجی بزرگ

مرکز تولیدی واکس کفش اسفنجی بزرگقیمت واکس کفش اسفنجی به میزان کیفیت و نوع آن بستگی دارد و بر اساس عوامل دیگری نیز  قیمت آن محاسبه و ارزیابی می شود. برای خرید واکس کفش بزرگ اسفنجی با قیمت ارزان و مناسب می توانید به سایت اینترنتی ما که یکی از معروف ترین و بزرگ ترین مراکز خرید این محصول می باشد، مراجعه کنید و محصولی فوق العاده را انتخاب نمایید.
قیمت خرید واکس کفش اسفنجی بزرگ به عوامل دیگری اعم از: نوسانات بازار، میزان کیفیت و مرغوبیت، برند و مارک، رنگ بندی، روش خرید مانند مستقیم و غیر مستقیم، خرید عمده و تکی، وزن و اندازه، نوع بسته بندی، نوع کارایی و مصرف و غیره بستگی دارد. همه ی این موارد ذکر شده در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول تاثیر مهم و بسزایی دارند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *