مرجع فروش عمده برس کفش جیر

چگونه کفش های جیر را تمیز می کنید؟ تا کنون به فکر تهیه برس کفش جیر افتاده اید؟ این عبارت پس از سالها آشنایی بشر با این نوع پارچه هنوز سوالی جدید است، به همین دلیل است که اکثر خریداران در مورد نحوه تمیز کردن جیر قبل از اینکه زیبایی و سبک آن کم رنگ شود فکر می کنند.

بر خلاف اکثر برس هایی که برای تمیز کردن کف کفش مناسب هستند ، برس کفش جیر هدف دیگری دارد. از این برس برای احیای حالت مخملی کفش با رویه نوباک و جیر استفاده می شود. کفش کوهنوردی و راحتی استفاده می شود. این روشها دارای پرزهایی است که به تدریج شکل خود را از دست می دهند و به مرور زمان یکنواخت می شوند و می توان از سطر دیگری در کنار برس برای تمیز کردن سطح قبل از اینکه به حالت مخملی خود بازگردد استفاده کرد.

مرجع فروش عمده  برس کفش جیر

ملزومات لازم برای نگهداری کفش جیر

ملزومات لازم برای نگهداری کفش جیر

سردرگمی در تمیز کردن کفش های جیر می تواند به دلیل توجه زیاد افراد به ظاهر خوب آنها یا به دلیل عدم دریافت اطلاعات دقیق فروشندگان ایجاد شود. نحوه حذف خاک از کفش های جیر نشان می دهد که باید دانش لازم را در این زمینه کسب کنید.

کفش های جیر هنگام قرار گرفتن در معرض باران ، برف و گرد و غبار مستعد جذب ذرات سفید و سیاه و سایر آلاینده های محیطی هستند. قبل از اینکه از تمیز کردن کفش های جیر خود خسته شوید ، آنها را به گوشه اتاق بیندازید. به نکات و ترفندهایی که در زیر برای شما آماده کرده ایم نگاهی بیندازید.

  • فرچه یا برس کفش جیر
  • اسپری تمیز کننده مخصوص کفش جیر
  • سرکه یا الکل
  • پارچه تمیز
  • اسپری محافظت کننده جیر

 

نحوه استفاده از اسپری کفش جیر

نحوه استفاده از اسپری کفش جیر

نقاط کثیف شده را با برس با دقت مسواک بزنید. انجام این کار در یک جهت ، لایه سطحی خاک را از الیاف جیر پاک می کند. پس از اتمام کار ، لکه ها را دوباره با استفاده از حرکت رفت و برگشت پاک کنید. سعی کنید کمی بیشتر مسواک بزنید تا گرد و غبار و آلودگی لایه های زیرین جیر کاهش یابد.

چنانچه کفش جیر شما زیاد چرکین نیست، ممکن است نیازی به تمیز کاری زیاد نباشد! ولی برای لک‌ها و کثیفی‌های عمیق که با چند بار استفاده از برس واکس جیر نیز هنوز اثرشان پاک نشده است، بهتر است از تمیزکننده اختصاصی جیر بهره گیری کنید. لک پاک کن را با اعمال فشار بر روی چرک‌ها بکشید تا اینکه کاملاً پاک شود. ناگفته نماند، تمیزکننده اختصاصی کفش جیر که مواد‌ جامد است بسیار مشابه به پاک کن مداد می‌باشد.

نظافت منظم به طول عمر و زیبایی کفش های جیر کمک می کند. در واقع نگهداری این نوع کفش ها برای حفظ دوام و عملکرد عالی آنها سرمایه گذاری طولانی مدت است. با کفش جیر تمیز چقدر جذاب و شیک خواهید بود. برای به دست آوردن همه این مزایا ، بهتر است بگوییم: اگر بعد از هربار استفاده از کفش های جیر لکه و کثیفی مشاهده کردید ، بلافاصله آنها را تمیز کنید.

قیمت به روز برس کفش جیر

برس کفش جیر

بسته به جنس به کار رفته ، برس کفش جیر ابزاری مناسب برای تمیز و براق نگه داشتن کفش شما است. این برس کفش از الیاف طبیعی موی اسب ساخته شده است که هیچ خراشی روی سطح کفش باقی نمی گذارد. برای تمیز کردن آن ، کیفیت ساختار قسمت بالای کفش شما حفظ می شود. این برس کفش ابعادی مناسب برای استفاده راحت از آن است. تمام مواد به کار رفته در این کفش نیز ساختار سبک ایجاد می کند. برس کفش جیر به شما کمک می کند تا کفش های گرانبهای خود را به دلیل مواد طبیعی استفاده شده و طراحی زیبا و زیبا همیشه تمیز و براق نگه دارید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *