مراکز پخش واکس ابری درجه ۱ صادراتی

مراکز پخش واکس ابری درجه ۱ صادراتی توسط کارخانجات معتبر و دارای استاندارد انجام می شود در ایران هم کارخانه های معتبری هستند که با تولید واکس با کیفیت از فروش ویژه ای برخوردارندکارخانه های تولید واکس در تلاش اند تا بتوانند با عرضه بهترین جنس به بازار متقاضیان زیادی را جلب کنند.

تنوع تولید واکس ابری باعث شده تا مشتریان زیادی به فروشگاه های عرضه کننده واکس مراجعه کنند.

واکس ها در رنگ های متنوع وزیبااز جمله مشکی و قهوه ای تولید می شوند.

کشورهایی از جمله چین،خلیج فارس و ترکیه تولید کننده و مصرف کننده این محصول هستند.

تنها فرایند تولید واکس، اختلاط مواد اولیه درحرارت و سرد کردن و بسته‌بندی آن است.

 

مراکز پخش واکس ابری درجه 1 صادراتی

۵ ویژگی مهم واکس ابری براق کننده

5 ویژگی مهم واکس ابری براق کننده شایان ذکر است که بگوییم از ویژگی های واکس ابری براق کننده این است که باعث براق شدن ظاهرکفش و شفافیت آن می شود به دوام و عمر کفش کمک می کند. مانع ترک خوردگی کفش می شود.

چون در این واکس هااز اسفنج استفاده می شود. احتمال کثیفی دست ها کمتر است می‌توان به هر کجا که برویم آنها را همراه خود داشته باشیم و از آن برای تمام چیزهایی که از چرم تولید شدن استفاده کنیم.

یکی دیگر از خواص آن باعث تمیزی کفش می شود.

در گذشته افرادی که می‌توانستند کفش خوبی بخرند از این واکس های ابری استفاده می‌کردند.

اما استفاده کردن این واکس ابری امروزه طبیعی و عمومی شده است. و همه مردم برای تمیز نگه داشتن کفش شان و بادوام بودن آن از این واکس استفاده می کنند.

قیمت انواع واکس ابری درجه ۱ صادراتی

قیمت انواع واکس ابری درجه 1 صادراتی قیمت واکس ابری درجه ۱ نسبت به کیفیت آن مناسب می باشد و این واکس برای افرادی که زمان و حوصله واکس زدن را ندارند.بهتر است بر روی چرم طبیعی و مصنوعی به کار برده می شود چون ترکیب فرچه و واکس را در کنار هم دارد. خرید آن بیشتر می باشد.

همچنین استفاده کردن از این واکس بسیار راحت است چون تعرفه گمرکی خاصی به این محصول اختصاص نیافته پس میزان و اندازه واردات و صادرات آن نامعلوم است. فروش و قیمت عمده در مراکز عمده فروشی و نمایندگی فروش برندهای داخلی و خارجی انجام می شود

بهترین و با کیفیت ترین قیمت این واکس ها در شهرهای از جمله کرج، تهران، اصفهان، خوزستان و قم می باشد. و قیمت هر واکس بستگی به نوع کیفیت و برند،کار بردآن دارد. همچنین کد گذاری روی کالا هویت کالا را تعیین می کند. و این برای خرید واکس ابری درجه ۱صادراتی یا هر محصول دیگری بسیار مهم می‌باشد تا مشتریان بتوانند نوع جنسی را که خریداری می کنند تشخیص دهند که تولیدکدام شرکت یا کارخانه بوده است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *