مراکز عرضه واکس ابری براق

واکس ابری اندازه و وزن مناسبی برای حمل و جابجایی دارد. واکس ها انواع مختلفی دارند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. تمیز و براق نگه داشتن وسایل باعث افزایش اعتماد به نفس و زیباتر جلوه دادن آن می شود. از واکس نه تنها برای کفش ، بلکه برای کیف یا سایر اقلام چرمی نیز می توان استفاده کرد. می توانید این واکس را در جیب خود بگذارید و برای تمیز کردن اقلام چرمی با خود ببرید.

به دلیل طراحی بدنه ، استفاده از آن بسیار راحت و آسان خواهد بود. علاوه بر این ، در رنگ های مختلف برای نظافت انواع کالاهای چرمی با رنگ های مختلف ارائه می شود. چرم را خراش نمیدهد و همواره شما با این واکس زیبا به نظر خواهید رسید ، زیرا اقلام چرمی مانند کیف های استفاده شده ، کمربند یا کفش براق و تمیز میشوند.

مراکز عرضه واکس ابری براق

اطلاعاتی مختصر درباره واکس ابری

اطلاعاتی مختصر درباره واکس ابری

استفاده روزانه از کفش به دلیل شرایط مختلف مانند باران یا محیط های کاری می تواند باعث ایجاد لکه و کثیفی روی آنها شود. در این حالت ، کفش های براق و تمیز می توانند حال شما را خوب کنند. می توانید چندین بار از این ابر واکس براق استفاده کنید. این واکس سبک ، مفید ، قابل حمل و مناسب برای کار و خانه و یا حتی برای مسافرت است. اسفنج فوم نرم به کار رفته در آن حالت تابشی به کفش می بخشد. همچنین مایع براق روی اسفنج باعث درخشندگی آن می شود. استفاده از پد باید به طور یکنواخت روی کفش زده شود تا خشک شود واکس ابری مناسب کفش های ساخته شده از چرم طبیعی و الیاف مصنوعی است و زیبایی و درخشندگی را به کفش می بخشد.

واکس ابری بی رنگ برای انواع چرم توصیه می شود. واکس برای محافظت از چرم استفاده می شود. همچنین به ظاهر زیباتر کمک می کند. برای تمیز کردن و صیقل دادن انواع کفش ، کیف یا کمربند چرمی استفاده می شود. برای بسیاری از افراد تمیز و براق نگه داشتن کفش های چرمی بسیار مهم است ، سطح مورد نظر را با یک دستمال یا یک برس تمیز کنید تا واکس به خوبی روی سطح چرم بنشیند.

پخش کلی واکس ابری براق

پخش کلی واکس براق ابری

واکس ابری براق کفش و روغن های مخصوص به تمیز کردن سطح چرم و چرم مصنوعی کفش ، کیف و … کمک می کند. قدرت مکش بالای این اسفنج ها شما را قادر می سازد تا سطح کفش را بدون استفاده از سایر مواد شیمیایی تمیز کنید. کیف های دستی و سایر محصولات چرمی به خوبی و در زمان کوتاه تمیز و براق میشوند، این ابرها در رنگهای قهوه ای ، مشکی و بی رنگ (براق) ساخته شده اند و شما می توانید این محصول را بر اساس رنگ چرم، انتخاب و درخواست سفارش کنید.

پخش واکس ابری به صورت عمده با بهترین قیمت

پخش واکس ابری به صورت عمده با بهترین قیمت

انواع ابر کفش براق که در تصویر قابل مشاهده است از اسفنج های نرم با روکش و درپوش پلاستیکی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. این ابرهای درخشان توسط شرکت بازرگانی درخشان قابل فروش است. شرکت ما انواع واکس کلاسیک و مدرن را به فروش می رساند. و ابرهای واکس در سه رنگ مشکی ، قهوه ای و بی رنگ (روشن) در ایران هستند و ما قصد داریم محصولات خود را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب به شما مغازه داران عرضه کنیم.

این واکس های کفش مستقیماً توسط شرکت ما بدون واسطه به بازار عرضه می شوند ، بنابراین می توانید محصول را به صورت عمده با قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *