مراکز خرید واکس کفش خوب مایع

واکس کفش خوب علاوه بر زیبا سازی و براق نمودن کفش نقش مهمی در افزایش طول عمر آن دارد و در مرکز خرید آن نمونه مایع این محصول در بالاترین کیفیت در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

مراکز خرید واکس کفش خوب مایع

مشخصات بهترین انواع واکس کفش خوب

مشخصات بهترین انواع واکس کفش خوب بهترین نوع واکس به گونه ای طراحی شده که در اولین درجه به خود چرم ضرری وارد نخواهد کرد و حتی عمر آن را زیاد خواهد نمود به گونه ای که با ساختار چرم سازگار می باشد. همچنین واکس ها اصولا به دو صورت کرم و موم وارد بازار می شوند.

واکس کرم ساده ترین آنها و همانند کرم بوده و کفش را مات و اما درخشنده می کند و با مرطوب کردن سطح کفش باعث باز شدن منافذ چرم و تنفس آن خواهد شد و در نتیجه این واکس ها برای کفش های خشک و سفت بهترین گزینه می باشد و با آن با سرعت زیادی می توان کفش را تمیز نمود.

واکس موم نیز نمونه ای دیگر از این محصول است که یک براق کننده و تمیز کننده جامد با ماده پایه ای تربانتین می باشد که مانند کرم حالتی روان ندارد و استفاده از آن چند مرحله بوده و نسبت به نمونه قبل زمان بر می باشد و به دلیل درخشندگی، طول عمر بالا و ماندگاری مناسب تر می باشد و باید در لایه ای نازک در کفش ایجاد شود.

فروش خاص واکس کفش خوب آنتی باکتریال

فروش خاص واکس کفش خوب آنتی باکتریال فروش واکس کفش آنتی باکتریال به وفور انجام می شود چون این واکس طرفداران زیادی دارد و در بازار در مدل های مختلفی عرضه می شود و قیمت های آنها نیز بسته به برند و مدل مختلف است. مثلا نمونه های ساخته شده با نانو با ساختار آنتی باکتریال گرانتر خواهد بود.

واکس کفش برای تمیز کردن و نو کردن کفش های چرمی استفاده می شود که از چند رنگ مشکی و قهوه ای و … برخوردار بوده و بیشترین آنها از نوع مشکی است که خرید و فروش بالایی دارد. این واکس ها بیشتر در فصول زمستان بهتر است استفاده شود چون در هوای سرد از خشک شدن کفش و ترک خوردن آن جلوگیری می کند.

واکس کفش آنتی باکتریال از فرم نانو ذرات بوده و دارای قابلیت نفوذ است و با سرعت بالایی امکان انجام واکنش های شیمیایی را فراهم می کند. لذا این واکس از ترکیبات پارافینی و حلالی تشکیل شده و عاری از بوی نامطبوع می باشد و با نفوذ در منافذ چرم باعث از بین بردن باکتری ها و بالا بردن عمر چرم خواهد شد و در برخی از این واکس ها عطر بکار رفته و بوی خوشی دارند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *