قیمت واکس کفش مشکی چرمی ابری

مشکی رنگ جذاب و زیبایی است که در تیپ و استایل ظاهری با هر رنگ دیگری به راحتی ست می شود و همه ما حداقل یک جفت کفش مشکی داریم به همین دلیل نیاز بیشتری به واکس کفش مشکی پیدا می کنیم که با قیمت مناسبی عرضه شده و به فروش می رسد. 
قیمت واکس کفش مشکی چرمی ابری

انواع واکس کفش مشکی تولید داخل

انواع واکس کفش مشکی تولید داخل  واکس ها انواع مختلفی دارند که در شکل های ظاهری متنوع و مختلفی طراحی و روانه بازار شده اند.

از انواع واکس کفش می توان به واکس های مایع، واکس های نیمه جامد، واکس های ابری و واکس های افشانه ای اشاره کرد که هر کدوم مزایا و ویژگی های خود را دارند.

واکس های مایع به صورت لغزنده و بی رنگ و البته شبیه به روغن می باشند که برای ترمیم زدگی و خط های روی کفش بسیار مناسب می باشند.

واکس های نیمه جامد در ظرف های فلزی بسته بندی شده اند که برای استفاده از آن ها به یک فرچه و شانه مخصوص نیاز دارید تا واکس را بر روی سطح کفش بمالید این واکس ها بوی زیادی نیز دارند که در برخی مواقع اندکی آزار دهنده است.

واکس های ابری محبوب ترین و پر طرفدار ترین نوع واکس ها هستند چرا که استفاده فوق العاده راحتی دارند، در این مدل از واکس ها، واکس به ابری آغشته شده است و کافی است آن ابر را بر روی کفش های خود بمالید.واکس افشانه ای که جدید ترین نوع واکس می باشد به صورت یک افشانه طراحی شده است و فقط باید آن را بر روی کفش اسپری کنید.

واکس ها در رنگ های مختلف و متنوعی متناسب با نیاز مردم تولید می شوند که پر فروش ترین و پر مصرف ترین رنگ در تمامی نوع ها رنگ مشکی است.

واکس ها علاوه بر درخشندگی و براق کردن سطح کفش سبب محو شدن خط ها و زدگی های کفش می شوند و اینگونه باعث می شوند تا کفش های شما نو و سالم به نظر برسند.

نکاتی برای خرید واکس کفش مشکی

نکاتی برای خرید واکس کفش مشکی قبل از خرید واکس کفش بهتر است به یک سری نکات دقت داشته باشید:واکسی متناسب با جنس کفش تهیه کنید، برای تمامی جنس های کفش اعم از چرم و جیر و نبوک و… واکس های مخصوص وجود دارند که متناسب با همان جنس تولید شده اند و بیشترین تاثیر را بر روی آن دارند.

واکس ها در رنگ های مختلف و متنوع وجود دارند پس واکسی همرنگ و مناسب با رنگ کفش تان بخرید و اگر نتوانستید هم رنگ با کفش خود واکس پیدا کنید از واکس های بی رنگ استفاده نمایید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *