قیمت خرید واکس کفش ورنی فاماکو

واکس کفش ورنی با برند فاماکو، حدود صد سال است که در زمینه تهیه واکس، برس، اسپری، ژل و … در کشور فرانسه، شروع به فعالیت کرده است. اگر می خواهید شیک پوش و منظم باشید، لازم است تا کفش هایتان را با واکس های مخصوص تمیز نگه دارید. با خرید واکس کفش های ورنی فاماکو در قیمت های پایین و مقرون به صرفه همیشه کفش های براق به پا خواهید داشت.     

قیمت خرید واکس کفش ورنی فاماکو

بهترین انواع واکس کفش ورنی فاماکو

قیمت خرید واکس کفش ورنی فاماکو انواع واکس کفش ورنی در اندازه ها و شکل های متفاوت تهیه می شوند. یکی از این محصولات اسپری روغنی براق کننده است، که از کفش ها در برابر خشکی و ترک خوردن محافظت می نماید. در متن زیر به نشانه های واکس مرغوب اشاره شده است:

  1. حفظ بافت محصولات چرم طبیعی و چرم مصنوعی در برابر عوامل مختلفی مانند گرد و غبار
  2. وجود عطرهای خوشبو در ترکیبات واکس، استفاده از آنها را لذت بخش می کند.
  3. کیفیت بالای کالا، نرمی و لطافت واکس
  4. ایجاد زیبایی و تمیزی در کفش هایی با رنگ قهوه ای، مشکی و بی رنگ
  5. استفاده از موم عسل در تهیه واکس
  6. جنس محصول آمیخته ای از از ژل و کرم است.
  7. افزایش طول عمر کفش

این محصولات در وزن ها و بسته بندی های متنوع تهیه می شوند و برای استفاده روی کفش های کوهنوردی، مجلسی، راحتی و … مناسب هستند و با رویه کفش سازگاری دارند.

مراکز اصلی خرید واکس کفش ورنی

قیمت خرید واکس کفش ورنی فاماکو با خرید واکس مورد نظر خود از مراکز اصلی عرضه واکس ورنی، به صورت عمده از تخفیفات ویژه محصول استفاده نمایید. به کمک واکس مخصوص ورنی کفش های خود را همواره زیبا و تمیز نگه دارید. کفش هایی که از جنس چرم هستند، در صورت کثیفی، بسیار کهنه دیده می شوند و برای تمیزی آنها باید حتما از محصولات مخصوص استفاده کنیم.

کافی است تا کمی از کرم کفش یا همان واکس را بر روی سطح کفش بمالید تا از براقیت آن شگفت زده شوید. برای تمیزی کفش، ابتدا سطح آن را با دستمالی که با سرکه سفید و آب خنک مرطوب شده است، غبار روبی کنید. این عمل را چند بار تکرار کنید تا کفش کاملا تمیز گردد. بعد از خشک شدن رویه کفش، از واکس های مخصوص ورنی استفاده کنید.

واکس را طبق دستور العمل روی محصول مورد استفاده قرار دهید. با این روش کفش ها به راحتی، مانند روز اول، نو دیده خواهند شد. با خرید واکس کفش ورنی، در رنگ های مختلف، از کفش های خود مراقبت نمایید، تا علاوه بر حفظ ظاهری شیک، در هزینه های خرید کفش نیز صرفه جویی کرده باشید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *