قیمت خرید واکس کفش فوم آنتی باکتریال

تمیز کردن کفش یکی از کار های است که سبب شیک پوشی افراد می شود. برای تمیزی کفش ها روش های متعددی وجود دارد، اما واکس کفش فوم آنتی باکتریال یکی از بهترین روش ها می باشد، ما در این مطلب شما را با قیمت خرید و طریقه فروش واکس کفش و مزیت های این محصول آشنا خواهیم کرد.

قیمت خرید واکس کفش فوم آنتی باکتریال

مزیت های واکس کفش فوم مایع

مزیت های واکس کفش فوم مایع

در این قسمت از مطلب به مزیت های واکس کفش فوم مایع می پردازیم. واکس کفش فوم یک مدل واکس اسپری است. که کاملا بدون رنگ می باشد. خاصیت و ویژگی برتر این نوع واکس در این است که سبب براق شدن کفش و همچنین حفظ رنگ کفش چرم به کار برده می شود. از این نوع واکس در کفش های رنگ روشن بخصوص کفش های سفید بسیار پر کاربرد است. چون که کفش های رنگ روشن به سرعت کثیف می شوند. با این واکس به راحتی کفش مانند روز اول نو و براق می شود‌. همچنین استفاده مکرر در استفاده از این واکس ها سبب مقاومت کفش ها در برابر عوامل محیطی چون سرما و گرما جلوگیری و سبب جلوگیری از ترک خوردن و همچنین پوسته پوسته شدن و چین و چروک و سائیدگی کفش جلوگیری می شود. پس برای دمیدن روح در کفش و زیبایی دو چندان آن وجود واکس در کنار کفش الزامی است‌‌.

این ویژگی و مزیت ها در این واکس بدلیل بالا بودن کیفیت مواد تشکیل دهنده است. این واکس ها عمر کفش ها بخصوص کفش های چرم را دو برابر می کند. یکی از ویژگی های این واکس استفاده راحت و آسان آن است و برای تمام کفش ها مناسب است. این نوع واکس از مخلوط موم زنبور عسل و روغن های درجه یک و با کیفیت تشکیل شده است. این محصول دارای خاصیت ضد آب بودن است و برترین خاصیت تغذیه کنندگی کفش را دارا است.

فروش ارزان انواع واکس کفش فوم

فروش ارزان انواع واکس کفش فوم

فروش ارزان انواع واکس کفش فوم آنتی باکتریال از طریق نمایندگی این کارخانه به فروش می رسد. خریداران می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری که از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر است. خرید خود را انجام دهند. در خرید های عمده یقینا خریدار با کاهش قیمت رو به رو خواهد شد. البته فروش این محصول به صورت جزئی و دونه ای از طریق مرکز فروش هم ممکن است‌.

تولید کنندگان این محصول از تولید کنندگان برتر کشور هستند و این محصول را با برند های معتبر به بازار وارد می کند‌. اکثر خریداران عمده کفاشان و فروشگاه های کفش هستند. در هنگام خرید دقت کامل را داشته باشید و مطمئن باشید این محصول اصل است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *