قیمت خرید واکس کفش جیر مشکی

واکس کفش جیر مشکی از بهترین محصولات تولید شده در کشور می باشد که خریداران زیادی دارد. قیمت این موع واکس کفش نیز بسیار مناسب می باشد. جیر نوعی چرم طبیعی می باشد که از آن برای تولید کفش استفاده می کنند. کفش های تولید شده از چرم جیر به مراقبت بیشتری نیاز دارند و به همین دلیل واکس کفش جیر به مقدار انبوه در کشور تولید می شود.

قیمت خرید واکس کفش جیر مشکی

باکیفیت ترین انواع واکس کفش جیر مشکی

باکیفیت ترین انواع واکس کفش جیر مشکی مردم در حین خرید واکس کفش جیر دقت زیادی دارند تا بتوانند باکیفیت ترین نوع آن را خریداری کنند. واکس کفش جیر انواع مختلفی دارد و در رنگ های مشکی، قهوه ای و آبی تولید می شود.

در ادامه قصد داریم چند نوع مختلف واکس کفش جیر را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

واکس جیر مایعی

واکس کفش جیر مایعی دوام زیادی ندارد و نهایتا تا چند ساعت روی کفش ها باقی خواهد ماند. این واکس کفش خواصیت براق کنندگی زیادی دارد و روش استفاده از آن نیز بسیار جالب است. برای استفاده از این نوع واکس کفش می بایست ابتدا مقداری واکس را روی یک تکه پارچه ریخت و پارچه را به کفش مالید تا کفش به طور کامل بدرخشد.

واکس جیر کرمی

این نوع واکس به کفش ها جلا و درخشندگی خاصی می دهند و باعث می شوند کفش تمیز تر به نظر برسد. این نوع واکس به شکل کرم ساخته می شوند و دوام بسیار بالایی دارند. 

واکس جیر جامد

این نوع واکس کفش درخشندگی بسیار زیادی دارند و می توان از آن ها برای واکس زدن انواع کفش ها استفاده نمود. استفاده از واکس های جامد کمی سخت تر از دیگر انواع واکس می باشد.

مواردی که در بالا نام برده شد انواع مختلف واکس جیر می باشند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

عوامل موثر بر قیمت واکس کفش جیر مشکی

عوامل موثر بر قیمت واکس کفش جیر مشکی شرکت های بسیار زیادی در کشور به تولید انواع واکس کفش پرداخته اند، این شرکت ها تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا بتوانند این محصول را با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت به دست مردم برسانند.

هدف این شرکت ها از این همه سعی و تلاش به دست آوردن رضایت مردم می باشد که تا حدود بسیار زیادی در این امر موفق بوده اند. عوامل بسیار زیادی بر قیمت واکس کفش جیر مشکی موثر هستند. این عوامل شامل کیفیت، نوسانات بازار و… می باشند.

برای مثال هرچقدر کیفیت واکس جیر بالاتر باشد مسلما قیمت آن نیز بالاتر خواهد یود. در بازار نیز نوسانات زیادی وجود دارد که باعث بالا و پایین شدن‌قیمت کفش می شوند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *