قیمت خرید واکس کفش اداری چرم

واکس کفش اداری چیست؟ 

ماده ای با رنگهای قهوه ای، مشکی که برای براق کردن، درخشندگی و زیبایی کفش های چرم و دیگر انواع کفش هایی که میتوان به آنها واکس زد مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که میدانید واکس مصارف گوناگونی دارد مانند براق کردن سطوح، واکس بدنه خودرو، واکس مو؛ولی حال مطلبی که ما به آن می پردازیم درباره واکس کفش های اداری میباشد. 

قیمت خرید واکس کفش اداری چرم

ویژگی بهترین انواع واکس کفش اداری

ویژگی بهترین انواع واکس کفش اداری هنگام خرید واکس کفش اداری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

حال برای روشن شدن مطلب ما به بررسی انواع واکس کفش پرداخته تا شما عزیزان انتخاب دقیق تری در خریداری واکس برای کفشهایتان داشته باشید. 

  • واکس جامد: این نوع از واکس به شکل خوبی در چرم نفوذ کرده  و کیفیت آن را بخوبی حفظ میکند که اکثرا بسته های فلزی دارند و باعث ایجاد بافت نرم و براق بر روی کفش می شود. 
  • واکس کرمی: این نوع باعث تثبیت رنگ در کفش ها می شود و مناسب کفش با نوع چرم صاف می باشد که همگی آنها دارای یک اسفنج برای پخش و زدن واکس دارند. 
  • واکس مایع: کاربرد این واکس مایع همانند واکس های جامد همراه با اسفنج است که روی کفش پخش می شود و تقربیا میتوان گفت خاصیت آن تفاوتی با مایع ندارد. 
  • اسفنجی: اگر کفش های شما از جنس ورنی باشد این نوع واکس بهترین انتخاب برای براق کردن این نمونه از کفشها میباشد. 
  • اسپری: برای کفش های مجلسی جیر، نبوک و غیره استفاده میشود که معمولا برای افرادی که زمانی کافی برای وامس و برق انداختن کفش هایشان ندارند مورد استفاده قرار میگیرد. 

لازم به ذکر است که از اسپری های مخصوص واکس در بوتیک های کفاشی  نیز برای اسپری برای  تسریع در برق انداختن کفشهای پشت ویترین نیز مورد استفاده قرار میگیرد.  

تمامی موارد فوق الذکر برای کمک به خریداران واکس میباشد که بدنبال بهترین نوع واکس برای زیباتر کردن کفشهای خودشان میباشند، امید به این است که این مطالب راهنمایی برای انتخاب خریدشان باشد. 

مراکز اصلی خرید واکس کفش اداری

مراکز اصلی خرید واکس کفش اداری آیا زمانیکه به مراکز خرید میروید دارای اطلاعات صحیح از خرید واکس دارید؟

چه نکاتی در خرید واکس ها وجود دارد تا بتواند راهنمای شما در انتخاب دقیق و خوبی برای کفش های شما باشد؟

لازم به ذکر است که در توضیحات مربوط به انواع واکس کفش اداری گفته شد که واکس ها دارای چه تنوعاتی هستند و اینکه برای هر نوع کفش از اداری تا مجلسی و غیره کدامین از اینها را انتخاب کنیم. 

پس با توجه به این راهنمایی ها شما میتوانید بهترین مراکز خرید واکس را پیدا کنید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *