فروش ویژه واکس کفش چرمی جیر مشکی

هم اکنون این مجموعه، فروش ویژه واکس کفش چرمی جیر مشکی و دیگر رنگ ها را آغاز نموده است. خریدارانی که قصد سفارش عمده انواع واکس کفش چرم را دارند می توانند بهترین محصولات را به قیمت درب کارخانه خریداری نمایند. هنگام خرید واکس مخصوص کفش های پرزدار، توجه به رنگ و همخوانی اش با رنگ کفش اهمیت زیادی دارد.

فروش ویژه واکس کفش چرمی جیر مشکی

دسته بندی انواع واکس کفش چرمی طبیعی

فروش ویژه واکس کفش چرمی جیر مشکی

واکس کفش چرم طبیعی به خاطر تنوع در جنس چرم ها، مختلف و متفاوت است. در واقع دسته بندی انواع واکس کفش چرمی به جنس رویه چرم بر می گردد.

اگر رویه کفش چرم طبیعی جیر، نبوک و یا هورس باشد بایستی از واکس اسپری جهت جلا دادن به رخ کفش استفاده کرد که البته در این حالت حتما می بایست به هماهنگی رنگ اسپری و کفش توجه نمود.

اگر رویه کفش های چرمی، معمولی و براق باشد می توان از واکس های روغنی استفاده نمود. آشنا ترین نوع واکس برای افراد همین نوع است. این نوع از واکس ها با یک چرتکه و یک برس کفش را براق و درخشان می کنند. در این حالت هم بایستی به رنگ واکس و رنگ رویه کفش توجه و دقت داشت.

نوع دیگری از واکس کفش چرمی، واکس مایع است که آنها هم کارایی خود را داشته و به میزان قابل توجهی خرید و فروش می شوند.

مدل دیگری از واکس کفش که بیشتر از سایر موارد مورد استفاده قرار می گیرد واکس بی رنگ است. همانطور که از نامش پیدا است این واکس، رنگ خاصی ندارد به همین دلیل برای تمامی کفش های رنگی قابل استفاده است. فقط باید مد نظر داشت که از این واکس نمی توان جهت جلوه دادن به کفش های جیر و مخملی مانند استفاده کرد.

قیمت نهایی واکس کفش چرمی مشکی

فروش ویژه واکس کفش چرمی جیر مشکی

قیمت واکس کفش چرمی همچون سایر محصولات هیچگاه ثابت نبوده بلکه با توجه به موارد متعدد نرخش تغییر نموده است.

یکی از دلایل عدم ثبات قیمت واکس، نوسان قیمت دلار است چرا که بخش قابل توجهی از مواد اولیه تشکیل دهنده واکس، وارداتی می باشد.

اگر می خواهید قیمت نهایی واکس کفش چرمی را بدانید بایستی از فروشنده مجموعه ای معتبر و فعال در این حوزه  (همانند مجموعه پیش رو) استعلام بگیرید. البته توجه داشته باشید که حجم سفارش هم بر قیمت واکس تاثیر خواهد داشت به طوری که هر چه قدر سفارش بالاتر باشد قیمت نهایی متعادل تر خواهد بود.

در بحث رنگ هم باید عنوان کرد که چون اکثر کفش های چرمی زنانه و مردانه مشکی هستند لذا حجم تولید واکس کفش مشکی و در ادامه خرید و فروش این نوع به خصوص هم بیشتر است در نتیجه واکس مشکی به نسبت دیگر رنگ ها به خودی خود قیمتی کمتر دارد که البته این تفاوت قیمت با سایر رنگ ها چندان محسوس و قابل توجه نیست.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *