فروش واکس کفش عمده برای کفش چرم رنگی

امروزه داشتن کفش راحت بسیار مهم می باشد و اکثر افراد در هنگام خرید کفش به این موضوع توجه ای ویژه دارند تا کفشی را خریداری کنند که در مدت زمان طولانی باعث آسیب رساندن به ستون فقرات نشود. اما موضوعی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است نگهداری کفش چرم است. راه های بسیار زیادی برای نگهداری از کفش های چرمی وجود دارد اما بهترین کار برای این منظور واکس زدن کفش است. واکس کفش عمده یکی از بهترین واکس های موجود در بازار می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش واکس کفش عمده برای کفش چرم رنگی

شرایط نگهداری واکس کفش چرمی طبیعی

شرایط نگهداری واکس کفش چرمی طبیعی سوالی که برای اکثر افراد پیش می آید این است که شرایط نگهداری از کفش چرم به چه صورت می باشد تا کیفیت و فرم خود را از دست ندهد؟

در جواب سوال بالا می توانیم بگوییم که بعد از خرید کفش چرم، مسئله مهم حفظ چرم کفش می باشد که این کار با واکس زدن امکان پذیر خواهد بود. در انتخاب نوع واکس نیز سعی کنید که واکسی را انتخاب کنید که کیفیت مرغوبی داشته باشد و به خوبی روی چرم کفش پخش و جذب کفش شود.

نگهداری واکس کفش نیز کار چندان سختی نیست و بهترین دما برای واکس، دمای اتاق می باشد، زیرا در این دما واکس نه به صورت مایع در می آید و نه زیاد سفت خواهد شد.

بعد از انتخاب واکس، زمان بندی برای واکس زدن بسیار مهم می باشد. بعد از گذشت مدتی، بر روی کفش های چرم چروک هایی ایجاد می شود که اگر به این چروک ها اهمیت ندهید تبدیل به ترک می شوند و کفش رفته رفته کیفیت خود را از دست می دهد.

اما اگر تمایل دارید تا این چروک ها را به چروک هایی زیبا تبدیل کنید باید به واکس زدن اهمیت بیشتری دهید. به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که قبل از استفاده از کفش نو، حتما یکبار آن را واکس بزنید.

فروش واکس کفش عمده برای کفش چرم مصنوعی

فروش واکس کفش عمده برای کفش چرم مصنوعی همانطور که قطعا می دانید چرم به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار وجود دارد. چه کفش هایی که با چرم طبیعی تولید شده اند و چه کفش هایی که با چرم مصنوعی ساخته می شوند نیاز به واکس زدن دارند.

واکس ها پس از تولید در کارخانه به مراکز فروش در سطح کشور ارسال می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

یکی از بهترین مراکز فروش واکس کفش که با سابقه ای چندین ساله در خدمت شما مشتریان می باشد این فروشگاه است. شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ها با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *