فروش واکس ابری کفش به صورت عمده

فروش واکس ابری کفش با کیفیت مناسب و در حجم های عمده در این مرکز با قیمت های مختلفی انجام می شود. توزیع واکس ابری کفش می تواند به روش های مختلفی انجام شود که کمک بیشتری در تسریع عملیات خرید به خریدار ها می کند.

فروش واکس ابری کفش به صورت عمده

آشنایی با واکس ابری کفش ممتاز

آشنایی با واکس ابری کفش ممتاز واکس ابری کفش ممتاز یکی نمونه محصولات عرضه شده در بازار های خرید و فروش داخلی است که در حجم های عمده به فروش می رسد. این محصولات تنوع دارند و می توانند دارای رنگ های مختلفی باشند.

واکس های ابری معمولا به حالت یک قالب هستند که درون این قالب دارای یک ابر است. این ابر حاوی واکس هایی است که می تواند برای کفش ها مورد استفاده قرار بگیرد. این قالب با یک درب معمولا پلاستیکی شفاف پوشیده می شوند.

یکی از مهم ترین دلیل های متنوع بودن رنگ های این واکس ها این است که طبق رنگ کفش ها تولید می شود و به طور معمول سه مدل دارد:

  • واکس رنگی مشکی
  • واکس رنگی قهوه ای
  • واکس بی رنگ و واکس جلا دهنده

برخی از کفش ها دارای رنگ های مشکی هستند که بایستی مطابق با آن ها واکس های مختلفی تولید شود. برخی دیگر از کفش ها در رنگبندی قهوه ای قرار دارند که واکس های مناسب با این کفش ها در حجم های بسیار بالایی تولید می شود.

از طرفی ممکن است برخی از مدل های کفش ها با سایر کفش ها متفاوت باشد. برای مثال برخی از کفش ها دارای جنس ورنی هستند که نیاز دارند تا از واکس های جلا دهنده برای آن ها استفاده شود.

برخی از کفش ها نیز در مدل های رنگی مختلفی مانند قرمز، زرد و … تولید می شوند که این کفش ها بیشتر از واکس های بی رنگ برای آن ها بهره گرفته می شود.

بزرگ ترین واحد توزیع واکس ابری کفش

بزرگ ترین واحد توزیع واکس ابری کفش ایران یکی از تولید کننده ها و توزیع کننده های انواع واکس های ابری است که می تواند بازار های نیاز داخلی خود را از طریق این تولید کننده ها تامین کند.

واحد های توزیع و پخش این محصول می توانند محصولات خود را به روش های مختلفی به خریدار ها عرضه کنند. این توزیع کننده ها مانند این شرکت عموما فروش عمده این محصولات را انجام می دهند.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توان از طریق خرید از این واحد های توزیع بزرگ دریافت کرد قیمت های فروش عمده است که می تواند سود های بیشتری را نصیب مشتری های خود کند.

این شرکت عرضه این محصولات را به نحوه های مختلفی انجام می دهد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *