فروش مستقیم واکس کفش چرم مشکی

کفش‌های چرمی خوب و براق برای مردان کمک می‌کنند ظاهر و اصطلاحا تیپ خود را کامل کنند، اما انتخاب واکس کفش مناسب می‌تواند راه حل این مشکل باشد. از واکس می توان برای ساخت کفش های براق و ضد آب یا حتی ترمیم و التیام چرم خشک و ترک خورده استفاده کرد. واکس های کفش دارای طرح های مختلفی هستند و بسیاری از آنها جلوه های متفاوتی را ارائه می دهند. در این مقاله می خواهیم فروش مستقیم واکس کفش را برای شما شرح دهیم.

فروش مستقیم واکس کفش چرم مشکی

از خصوصیات واکس کفش  چرم چه می دانید؟

از خصوصیات واکس کفش  چرم چه می دانید؟

صیقلی نگه داشتن کفش کار سختی نیست. حفظ ظاهر عالی کفش های چرمی برای سال ها با حداقل مراقبت با استفاده از واکس سنتی یا نرم کننده چرم امکان پذیر است. در ادامه، بیایید با انواع مختلف واکس کفش آشنا شویم.
واکس کفش در مقایسه با سایر گزینه ها ابزاری عالی و همه کاره برای حفظ ظاهر کفش های چرمی زنانه است. واکس عمدتاً از مواد موم ساخته می شود و فقط حاوی مقدار کمی رنگدانه است که به مخلوط اضافه می شود. این نوع واکس معمولاً در یک ظرف کوچک و کم عمق یافت می شود و لمس آن خیلی سخت نیست؛ مقدار کمی از واکس را با برس برداشته و به تدریج روی سطح کفش قرار می دهند.

واکس کفش با افزودن تدریجی لایه‌های کوچک واکس به قسمت بیرونی کفش عمل می‌کند. این بدان معنی است که گودی ها، سوراخ ها و ترک های کوچک روی سطح پوست شما با لایه های تکرار شده واکس درمان می شوند. با پولیش و لایه های مومی مکرر، می توان کفش ها را کاملاً براق کرد.

پخش انواع واکس چرم کفش مشکی

پخش انواع واکس چرم کفش مشکی

هنگامی که کفش صاف به نظر می رسد، نور به طور یکنواخت منعکس شده و باعث درخشش بیشتر آن می شود. هر چه سطح صاف تر باشد، می توانید درخشندگی بیشتری روی کفش خود ایجاد کنید. مانند واکس های کرم، واکس های مبتنی بر موم دائمی نیستند. شما ظاهر نهایی بعد از واکس زدن کفش خود را دوست ندارید یا اینکه موم تکه تکه به نظر می رسد، می توانید لایه های موم اضافی را با افزایش چین و چروک از بین ببرید.

واکس کفش دیده شده امروزه بیشتر از نوع مومی است و فقط کمی رنگدانه به مخلوط اضافه می شود. با توجه به محدودیت رنگ اضافه شده، لازم نیست کاملا با رنگ پوست کفش خود هماهنگ شوید. مانند برخی افراد که دوست دارند واکس کفش چرم مشکی بخرند و آن را روی کف کفش قهوه ای روشن بمالید تا ظاهری فرسوده به آن بدهند. مقدار محدود رنگ به شما این امکان را می دهد که به تدریج و بدون زیاده روی از رنگ تیره استفاده کنید.

خرید و فروش واکس چرم به صورت مستقیم

خرید و فروش واکس چرم به صورت مستقیم

یکی از بزرگترین مزایای فروش مستقیم واکس کفش برای خریداران این است که قیمت ها را کاهش خواهد داد. در واقع عمده فروشی واکس یکی از شغل های مرسوم در بازار کفش است.

همانطور که می دانید واکس یک ماده آبگریز است. استفاده از واکس های کفش روی کفش می تواند یک لایه ضد آب اضافی به کفش شما اضافه کند. این یک راه عالی برای محافظت از کفش شما در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی کثیف است. و هوا را طوری تهویه میکند که چرم شما برای سالها خوب به نظر برسد. مانند سایر انواع واکس مناسب کفش، واکس با استفاده از فرچه واکس ساخته شده از موی اسب استفاده می شود. واکس با یک برس اعمال می شود و پس از خشک شدن، با برس، واکسی براق بجای میماند و برای افرادی که می خواهند آینه ای صاف روی کفش خود داشته باشند، گزینه ای عالی است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *