فروش مستقیم واکس کفش ابری با کیفیت

اگر شما جز افرادی هستید که تمیزی و سلامتی و طول عمر کفش هایتان برای شما اهمیت دارد و می خواهید کفشی که خریدید را به ساده ترین روش ممکن خوب نگه دارید، با ما همراه باشید. سایت فروش مستقیم واکس کفش ابری با کیفیت، این کار را برای شما امکان پذیر کرده است تا بتوانید از کفش های خود خوب نگهداری کنید و همیشه تمیز و مرتب باشید. 

فروش مستقیم واکس کفش ابری با کیفیت

آشنایی با واکس کفش ابری با کیفیت

آشنایی با واکس کفش ابری با کیفیت واکس کفش ابری با کیفیت یک محصول تمام ایرانی می باشد که  امروزه در بین افراد جایگاه خوبی پیدا کرد. این محصول هیچ نوع رنگی از خود پس نمی دهد و شما با استفاده از آن همیشه در هر مکانی خواهید درخشید.

اگر به یاد داشته باشید واکس های قدیمی همواره در حین مصرف موجب سیاهی دست ها می شدند؛ خوشبختانه این مشکل در این نمونه جدید ابری رفع شده و استفاده از آن بسیار راحت شده است و همین امر سبب جذب مشتری زیادی شده است.

واکس های ابری سیاه مناسب محصولات چرمی و شبه چرمی سیاه می باشند و می توان با استفاده از آن سبب براقیت و تمیزی شد.

کار قهوه ای برای محصولات مانند کیف، کفش، کاپشن، کمربند و سایر محصولات چرمی قهوه ای مناسب است.

واکس بدون رنگ هم برای سایر رنگ ها مناسب است و فقط با کشیدن آرام ابر واکس بر روی محصول، سبب تمیزی و شفافیت آن نیز می شود و آن را در برابر آسیب ها حفظ می کند.

این محصول بوی خوبی هم دارد و مثل گذشته بوی تند آن باعث آزار مجرای تنفسی انسان نمی شود و اسانس های دلپذیری را در هنگام تولید به آن اضافه می کنند.

واحد توزیع واکس کفش ابری با کیفیت

واحد توزیع واکس کفش ابری با کیفیت همان طور که گفته شد این یک محصول تمام ایرانی می باشد که توسط شرکت های داخلی تولید و در بین مصرف کنندگان داخلی و خارجی توزیع می گردد.

واحد توزیع واکس کفش ابری با کیفیت توانسته است در سال جاری بازار داخلی و خارجی را در دست بگیرد و محصولات را به جهانیان عرضه کند. خرید فروش در این واحد به صورت عمده و جزئی انجام می گیرد.

این محصول به خاطر سهولت در استفاده بسیار پر فروش بوده و خریداران عمده آن موفق به خرید از این واحد با قیمت ارزان شده اند و پس از مقداری سود، آن را به صورت تک می فروشند.

از دیگر خریداران عمده این محصول بینظیر، تولید کنندگان محصولات چرمی می باشند که به عنوان اشانتیون در باکس های محصولات خود قرار می دهند و شخص پس از خرید، یک واکس با توجه به رنگ کالا، دریافت می کند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *