فروش مستقیم انواع واکس چرم کیف

نگهداری و مراقبت از محصولات چرمی بخصوص کیف و کفش بسیار اهمیت دارد. واکس چرم کیف موجود در بازار دارای تنوع و کیفیت بالا می باشد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]صادرات بهترین نوع واکس کیف چرم تولید شده در ایران به کشورهای همسایه توسط بازرگانی درخشان انجام می گردد. همچنین خرید عمده و آنلاين واکس موجب کاهش قیمت واکس می شود. واکس چرم کیف بصورت فله و بسته‌بندی در اختیار مشتریان قرار داده می شود.[/highlight-red]

فروش مستقیم انواع واکس چرم کیف

کارخانه تولید واکس با کیفیت

کارخانه تولید واکس با کیفیت

برای نگهداری از کیف و محصولات چرمی نیاز به روش های مخصوص نگهداری می باشد. تهیه واکس مناسب کیف چرم یکی از مهم ترین راهکارهای ماندگاری بیشتر کیف چرمی است. کارخانجات تولیدی واکس، با استفاده از فرمولاسیون های متفاوت اقدام به تولید انواع واکس برای محصولات چرمی نموده اند.. تفاوت در فرمولاسیون مواد مورد نیاز جهت ساخت واکس می باشد. شرکت بازرگانی واکس درخشان تولید کننده انواع واکس های مناسب و با کیفیت جهت استفاده برای نگهداری کیف های چرمی می باشد.

 تعیین قیمت انواع واکس در بازار

 تعیین قیمت انواع واکس در بازار

یکی از مدل های واکس ، واکس اسپری می باشد که استفاده از این نوع واکس بسیار ساده و آسان است. واکس روی کیف خود در بیرون از خانه اسپری می نمایید و ضمن از بین بردن آلودگی ، کیف شما را نرم می کند. کوچکی و قابل حمل بودن آنها در بیرون از خانه یکی از مزیت واکس اسپری می باشد. دومین نمونه از واکس های موجود در بازار، واکس های سخت می باشند که از قدیمی ترین نوع واکس کفش هستند. برای استفاده از آنها ، از برس یا اسفنج استفاده کرده و سطح را به خوبی می پوشاند. عملکرد واکس های مایع مشابه عملکرد واکس های جامد است.

خرید بهترین واکس چرم کیف

خرید بهترین واکس چرم کیف

یکی از نکات مهم هنگام تمیزکردن محصول چرمی، داشتن واکس مناسب می باشد. قبل از استفاده از هر کدام از انواع واکس چرم، باید گرد و خاک وسیله چرمی خود را پاک کنید.اگر از اسپری واکس چرم کیف استفاده می کنید اسپری را قبل از استفاده تکان داده، ۱۰ تا ۲۰ سانتی کیف چرم خود گرفته و به طور متناوب به سراسر محصول اسپری کنید و به مدت ۱ الی ۲ ساعت در جایی گذاشته و اجازه خشک شدن به آن دهید.برای استفاده از واکس های مایع و پد روغنی نیز کافی است که اسفنج یا پد روغنی را به آرامی روی محصول چرم مالیده و فشار دهید تا مایع آن خارج شده و به آرامی با همان اسفنج یا پد، به سرتاسر چرم بکشید. قبل از استفاده از هر کدام از انواع واکس چرم، نکته مهم این است باید گرد و خاک کفش یا وسیله چرمی خود را پاک کنید.

مراکز فروش عمده واکس در ایران

مراکز فروش عمده واکس در ایران

خرید و قیمت واکس به عوامل زیادی از جمله نوع واکس، شرکت سازنده و حجم بسته بندی واکس بستگی دارد. عموما قيمت واکس ها در بازار ايران بين ۲ تومان تا ۱۰۰هزار تومان است. واکس کیف درخشان یکی از پرفروش ترین واکس های ایرانی می باشد که مشتریان زیادی دارد. انتخاب واکس کفش بر اساس نوع و جنس کیف بسیار مهم است. برای خرید واکس مطمئن و خوب براحتی می توان از سایت های فروش اینترنتی کمک گرفت اما بعلت وجود شرکت های تولیدی زیاد واکس کفش از جمله بازرگانی واکس درخشان، خرید حضوری در فروشگاه های کفش فروشی امکان پذیر می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *