فروش عمده واکس کفش مستقیم از کارخانه

یکی از مهم ترین وسایل موردنیاز در هنگام خرید محصولات چرمی، خرید واکس کفش با کیفیت و صادراتی می باشد. تولید و فروش عمده واکس کفش توسط نمایندگی های شرکت واکس بلدرچین برای فروشگاه های خرید و فروش اینترنتی بصورت عمده و جزئی فراهم شده است. فروش عمده واکس کفش برای صادرات نیز در حال انجام شدن است.

فروش عمده واکس کفش مستقیم از کارخانه

اهمیت واکس کفش مرغوب

اهمیت واکس کفش مرغوب

با توجه به این نکته که هر وسیله ای نیاز به مراقبت دارد،  هنگام خرید وسایل چرمی، فروشندگان انواع واکس های موجود برای چرم را توصیه میکنند. امروزه فروش عمده واکس کفش شرکت واکس و پولیش بلدرچین در نمایندگی های فروش شرکت انجام می پذیرد. بدلیل اینکه محصولات چرمی کیفیت بالایی دارند و طول عمرشان نسبت به دیگر محصولات بیشتر می باشد، خرید  واکس مناسب بسیار با اهمیت است. همه محصولات تولیدی چرمی مانند کیف، کاپشن، کفش و… نیاز به واکس زدن و مراقبت زیادی برای طول عمر بالا دارند. خرید واکس کفش مرغوب به این موضوع کمک می نماید.

مشخصات واکس کفش با کیفیت

مشخصات واکس کفش با کیفیت

تولید متنوع واکس های کفش در کارخانجات، موجب تنوع در برند و کیفیت واکس کفش شده است. واکس کفش با کیفیت باید دارای موارد و مشخصات مهمی باشد تا علاوه بر نگهداری از کفش چرمی شما، به زول عمر آن نیز کمک نماید. . فرمول ساخت واکس کفش با کیفیت متشکل از: موم کارنوبا،موم زرد، استارین، اسید اولئیک، روغن تربانتین، مرکب عاج(عاج سیاه)، رنگ مشکی قابل حل در روغن می باشد. یکی از مهم ترین حلال ها در تهیه واکس کفش روغن تربانتین است.واکس ها معمولا در دو نوع فروخته می شوند؛ یکی بصورت جامد و یکی در قالب اسپری. برای خرید واکس کفش با کیفیت باید نوع آن را بشناسید. با توجه به مواد بکار رفته در واکس، خرید واکس های با کیفیت و مرغوب شرکت واکس و پولیش درخشان توصیه می گردد.

تولید واکس مرغوب

تولید واکس مرغوب

امروزه کارخانجات تولیدی زیادی با فرمول هلی شیمیایی متنوع در حال تولید واکس کفش مرغوب برای مشتریان هستند. برای تهیه واکس کفش ابتدا باید حلال مناسب انتخاب شود. سابقاً از حلال نیتروبنزن برای این منظور استفاده می‌شد اما به علت تأثیر نامطلوبی که بر روی چرم به جا می گذارد استعمال آن بعدها متروک گردید. امروزه از روغن تربانتین به عنوان حلال استفاده می‌شود، اما در بعضی موارد به علت گرانی این روغن به جای آن پارافین مایع یا نفت به کار می‌برند که البته از مرغوبیت واکس خواهد کاست. شرکت واکس درخشان تولید و عرضه کننده انواع واکس های با کیفیت برای مصارف عمده و جزئی می باشد.

فروش عمده واکس کفش

فروش عمده واکس کفش

خرید محصولات چرمی بعلت داشتن طول عمر بالا برای مشتریان مقرون به صرفه می باشد. خرید واکس کفش مرغوب و با کیفیت برای نگهداری و محافظت از کفش چرمی بسیار مهم است. شرکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان با توجه به داشتن تولیدات متنوع، اقدام به فروش عمده واکس کفش در بازار نموده است. برای خرید واکس کفش می توان به فروشگاه های محصولات چرمی و یا سایت های فروش اینترنتی مراجعه کرد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *