فروش عمده واکس بلدرچین به نرخ کارخانه

امروزه استفاده از واکس کفش یکی از ضروریات شیک پوشی و نگهداری از کفش می باشد و بازرگانی واکس درخشان یکی از تولید کنندگان و واردکنندگان واکس بلدرچین بصورت عمده در بازار می باشد. برای خرید عمده واکس بلدرچین، شرکت بازرگانی درخشان اقدام به فروش عمده واکس بلدرچین در سایت نموده است. صادرات واکس با کیفیت و مرغوب بلدرچین نیز در حال انجام می باشد.

فروش عمده واکس بلدرچین به نرخ کارخانه

تولید واکس بلدرچین

واکس های مختلفی در بازار وجود دارند که با استفاده از فرومولاسیون خاصی تولید می شوند. بطور کلی، واکس های کفش از موم، روغن ، تربانتین و صمغ های گیاهی ساخته می شوند.

واکس کفش بلدرچین عسلی
واکس کفش عسلی بلدرچین

در این میان واکس بلدرچین یکی از معروف ترین انواع واکس کفش می باشد که امروزه خریداران زیادی در بازار تجاری دارد.  درواقع واکس برای ضد آب کردن کفش های چرمی اختراع شد. مدتی بعد، عده ای به این امر پی بردند که کفش هایشان با واکس زدن و براق کردن زیباتر می شود و بدین ترتیب کفش‌های براق مد شدند.

واکس های موجود در بازار

در میان انواع مختلف محصولات، واکس کفش نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشد. یکی از قدیمی ترین نوع واکس کفش، واکس جامد می باشد. اين نوع واکس ها که حالتي جامد دارند، به وسيله اسفنج روي سطح کفش ها ماليده مي شوند.

واکس های موجود در بازار

يکي دیگر از انواع واکس ها که بسیار رایج می باشد واکس هاي اسپري هستند. واکس هاي اسپري ، همانطور که از نامشان پيداست ، به صورت افشانه هستند و بايد آن را روي کفش هاي خود اسپري کنيد. واکس های مایع نوع دیگری از واکس می باشند که فقط جلا دهنده و براق کننده هستند.

اين نوع واکس ها ، به صورت اسفنج هاي آغشته به روغن در بازار وجود دارند و شما مي توانيد آن ها را روي سطح کفش بماليد. در این بین دستگاه های واکس برقی نیز جديد ترين وسايلي هستند که براي واکس زدن کفش مورد استفاده قرار مي گيرند. اين دستگاه ها ، به طور اتوماتيک کفش ها را واکس مي زنند.

انواع واکس کفش بلدرچین و مدل های آن

شرکت تولیدی صنعتی بلدرچین در طی سالیان متمادی تنوع محصولات خود را افزایش داده است تا جایی که امروزه بیش از 20 نوع کالای مراقبت از کفش تولید می کند. از جمله معروف ترین و پر فروش ترین محصولات این شرکت به موارد زیر می توان اشاره کرد:

تفاوت واکس موم و کرم
  • واکس کفش جامد بلدرچین (در سه سایز و بسته بندی) – مشکی/قهوه ای/عسلی/سرمه ای/ بیرنگ
  • واکس کفش مایع بلدرچین – مشکی / قهوه ای / بیرنگ
  • واکس لیوانی یا خمیری بلدرچین (دو سایز) – مشکی / قهوه ای / بیرنگ
  • واکس ابری بلدرچین مگا
  • ابر واکس براق کننده بلدرچین کوچک
  • ابر پمپی یا مخزن دار بلدرچین
  • اسپری جیر و نبوک بلدرچین
  • و…

در بنکداری ها و فروشگاه های لوازم کفاشی، فروش عمده واکس بلدرچین با تنوع بالای محصولات نامبرده صورت میگیرد. همچنین می توان مستقیم از خود کارخانه نیز ثبت سفارش را انجام داد.

تلفن شرکت بلدرچین – دفتر پخش تهران: 71053823-021 می باشد که همه روزه از ساعت 9 الی 17 پاسخگوی شماست.

تفاوت واکس موم و کرم

انتخاب بهترین نوع واکس کفش بسیار مهم است و می توان با خرید بهترین واکس کفش طول عمر کفش و وسایل چرمی را بالا برد. برای براق کردن، ماندگاری بالای کفش و تغذیه شدن چرم و همچنین مقاومت در برابر آب، موم یا همان واکس بسیار کاربردی می باشد. امروزه در بازار برندهای خارجی و داخلی زیادی با هم در رقابت هستند. واکس کفش بلدرچین که در شرکت واکس و پولیش درخشان تولید و پخش می شود یکی از محبوب ترین انواع واکس کفش ایرانی می باشد که بصورت موم تولید می شود.

فروش عمده واکس بلدرچین در بازار تهران

فروش عمده واکس بلدرچین

با توجه به تنوع واکس های موجود در بازار، قیمت فروش آن ها نیز متفاوت می باشد. قیمت این نوع واکس ها به عوامل زیادی وابسته می باشد. از جمله نوع واکس، شرکت سازنده و حجم بسته بندی واکس اشاره کرد. . واکس کفش بلدرچین یکی از پرفروش ترین واکس های ایرانی می باشد که مشتریان زیادی دارد.

جالب است بدانید فروش عمده واکس بلدرچین در بازار تهران با قیمت های بین 2 الی 5 درصد بالاتر از نرخ کارخانه بلدرچین انجام می شود.

اما خرید واکس کفش بلدرچین در این سایت به نرخ کارخانه امکان پذیر است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *