فروش عمده انواع واکس به صورت مستقیم

خرید و فروش انواع واکس در کارخانجات تولید واکس انجام می شود. فروش عمده انواع واکس برای فروشندگان محصولات کفش و چرمی صورت می گیرد. واکس و پولیش درخشان تولید و صادرکننده انواع واکس های مرغوب در بازار می باشند. برای ایجاد سفارش خرید می توانید به سایت های فروش محصولات واکس مراجعه نمایید.

فروش عمده انواع واکس به صورت مستقیم

اهمیت تولید واکس مرغوب

اهمیت تولید واکس مرغوب

محصولات چرمی بدلیل اینکه قابلیت ماندگاری تا سالیان دراز را دارند، بهتر است برای خرید مواد نگهداری آنها توجه بیشتری داشت. یکی از اصلی ترین کارهایی که در نگهداری از چرم باید در نظر داشته باشید، واکس زدن آنهاست. تمامی محصولات چرمی از جمله کیف، کفش، کمربند و… برای ماندگاری بیشتر نیاز به واکس زدن دارند. علت این کار عمر طولانی و کارآیی بالای این محصولات است.همانطور که می دانید هر وسیله ای نیاز به مراقبت دارد. هنگام خرید وسایل چرمی، فروشندگان انواع واکس های موجود برای چرم را توصیه میکنند. فروش بهترین واکس چرم در شرکت های بازرگانی مختلفی انجام می شود.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(19, 234, 113, 0.3), 0 0 20px rgba(64, 255, 24, 0.1) inset” align=”;” ]شرکت بازرگانی واکس درخشان نیز یکی از فروشندگان بهترین واکس چرم یعنی واکس درخشان در بازار می باشد.[/highlight-paper]

قیمت انواع واکس های موجود در بازار

قیمت انواع واکس های موجود در بازار

تولید متنوع محصولات واکس در بازار موجب تنوع قیمت در بازار شده است. در میان انواع مختلف محصولات، واکس کفش نیز از تنوع بالایی برخوردار می باشد. یکی از قدیمی ترین نوع واکس کفش، واکس جامد می باشد. اين نوع واکس ها که حالتي جامد دارند، به وسيله اسفنج روي سطح کفش ها ماليده مي شوند. يکي دیگر از انواع واکس ها که بسیار رایج می باشد واکس هاي اسپري هستند. واکس هاي اسپري ، همانطور که از نامشان پيداست ، به صورت افشانه هستند و بايد آن را روي کفش هاي خود اسپري کنيد. واکس های مایع نوع دیگری از واکس می باشند که فقط جلا دهنده و براق کننده هستند.

ویژگی واکس های با کیفیت

ویژگی واکس های با کیفیت

واکس درخشان یکی از پرفروش ترین انواع واکس موجود در بازار می باشد که مشتریان زیادی دارد. واکس ها معمولا در دو نوع فروخته می شوند؛ یکی بصورت جامد و یکی در قالب اسپری. عموما مشتریان حالت جامد را بیشتر توصیه می کنند، چراکه گمان می رود واکس مرغوب یعنی همان؛ اما اسپری ها هم همان واکس هستند، با این تفاوت که واکس را بصورت یکسان پخش میکنند. یک مدل دیگر از واکس ها وجود دارند که کارشان، شفاف کردن چرم است و اندکی نیز در مرغوب ماندن چرم کمک می کنند. این واکس ها به پولیش معروف هستند و رنگ بندی های متنوعی دارند. شرکت واکس و پولیش درخشان تولید کننده و فروشنده ی این نوع محصولات می باشد.

خرید و فروش عمده انواع واکس

خرید و فروش عمده انواع واکس

برای خرید انواع واکس تولید شده توسط کارخانجات تولیدی، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی در سایت های مختلف بسیار کاربردی می باشد. با این وجود افراد زیادی برای خرید عمده انواع واکس به فروشگاه های لوازم کفش مراجعه می نمایند. . هنگام خرید واکس، برندهای مختلفی در بازار عرضه می شود.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]یکی از بهترین نوع واکس برای محصولات چرمی واکس کفش بلدرچین می باشد که بعلت تقاضای زیاد، شزکت بازرگانی واکس و پولیش درخشان محصولات خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری به دست مشتریان می رساند.[/highlight-red]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *