فروش عمده انواع اسپری کفش جیر قهوه ای

اسپری کفش جیر قهوه ای و برای تمیز کردن کفش های رسمی و روزمره از جیر قهوه ای یا نوباک توصیه می شود. این محصول ضد آب است، بنابراین می توانید این اسپری را روی کفش خود بمالید و در هوای بارانی بدون آسیب رساندن به کفش از آن استفاده کنید. از دیگر کاربردهای این اسپری ها می توان به بازگرداندن رنگ خود اشاره کرد، که عملکرد موثری برای کسانی دارد که به مدت طولانی و مداوم کفش های جیر و نوباک می پوشند. شایان ذکر است ابعاد: این محصول به گونه ای طراحی شده اند که می توانید آن را به راحتی با خود حمل کرده و در نتیجه از کفش های خود به بهترین نحو مراقبت کنید.

فروش عمده انواع اسپری کفش جیر قهوه ای

اسپری جیر را چگونه استفاده کنیم؟

اسپری جیر را چگونه استفاده کنیم؟

اسپری کفش جیر یکی از ابزارهایی است که می تواند کفش های شما را به درستی و به سرعت تمیز کرده و رنگ روز اول خود را بدست آورد، البته در کنار اسپری کفش جیر تعدادی مراقبت وجود دارد که می توان آنها را تمیز نگه داشت و کفش ها نمی توانند به شما کمک کنند. برای از بین بردن گرد و غبار کفش می توانید از برس استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که برس را در یک جهت بکشید. اسپری کفش جیر باید کفش جیر را نرم و براق کند. مهمتر از همه، باید ضد آب باشد تا به راحتی از کفش جدا نشود. اگر اسپری کفش جیر از روغن در محلول خود استفاده کند، کفش را نرم تر و با دوام تر می کند. اسپری کفش های جیر، همانطور که قبلا گفتیم، باید رنگ کفش را تغییر دهید و از رنگ پریدگی کفش جلوگیری کنید.

مراقبت از کفش جیر به روش صحیح

مراقبت از کفش جیر به روش صحیح

یک مدل کفش که طرفداران زیادی دارد، کفش های جیر است. کفش های جیر از گذشته تا به امروز در بازار وجود دارد. جیر نوعی چرم مرغوب است که از گوسفند و گوزن تهیه می شود. مردان نیز علاقه زیادی به این نوع کفش دارند. جیر بسیار راحت، سبک و زیبا است. اما بسیاری از مردم این کفش ها را به دلیل لکه و خط و خش انتخاب نمی کنند. این نوع کفش ها از آن مراقبت می کنند. طول عمر بسیار بالایی دارند. اگر می دانید چگونه کفش های جیر را تمیز کنید، دیگر مشکلی نخواهید داشت و عاشق کفش های جیر خود خواهید شد.

اسپری کفش جیر قهوه ای و اسپری کفش قهوه ای نوباک برای تمیز کردن کفش های روزمره و رسمی با جیر قهوه ای یا نوباک توصیه می شود. این محصول ضد آب است بنابراین می توانید این اسپری را روی کفش خود بمالید و در هوای بارانی بدون آسیب رساندن به کفش از آن استفاده کنید.

فروشنده عمده انواع اسپری کفش جیر قهوه ای ارزان قیمت

فروشنده عمده انواع اسپری کفش جیر قهوه ای ارزان قیمت

از دیگر کاربردهای اسپری کفش جیر قهوه ای می توان به بازگرداندن رنگ آن اشاره کرد که برای کسانی که از کفش های جیر و نوباک به مدت طولانی و مداوم استفاده می کنند و از آن برای مراقبت بهتر از کفش های خود استفاده می کنند ، یک ویژگی مؤثر خواهد بود.

اسپری ضد لک و احیا کننده جیر و نوبوک دوام کفش شما را در برابر گرد و غبار و لکه های مختلف افزایش می دهد. نکته مهم این محصول این است که در صورت استفاده مداوم در زمستان از به وجود آمدن لکه بر اثر تماس با برف در کفش شما جلوگیری کرده و محیطی بدون رطوبت در داخل کفش مهیا می‌کند. این اسپری ها معمولا در ۴ رنگ ارائه می شود تا شما دوستان، با توجه به رنگ محصول خود ، بهترین نوع اسپری را انتخاب کنید. جهت مشاهده و خرید بهترین اسپری های مراقبت از کفش با مشاوران ما تماس بگیرید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *