فروش عمده ابر واکس کفش

بهترین ابر واکس کفش به روش های پیشرفته با تکنولوژی های نوین و فناوری های روز تولید شده و بهترین محصول منحصر به فرد و ویژه است که کیفیتی درجه یک و ممتاز دارد، این ابر به دلیل عملکرد ویژه و سایر مزایا مشتریان زیادی در بازار دارد و به فروش حداکثری می رسد، فروش عمده ابر در اندازه های مختلف با کمترین قیمت ها انجام می شود.

فروش عمده ابر واکس کفش

5 ویژگی مهم ابر واکس کفش چرم جیر

5 ویژگی مهم ابر واکس کفش چرم جیر 5 ویژگی مهم ابر واکس کفش چرم جیر را در زیر بیان می‌کنیم:

  1. این ابر بسیار با کیفیت و درجه یک است که از محبوب ترین و بهترین مواد اولیه تولید شده و محصولی قابل حمل و پر استفاده می باشد.
  2. در ابعاد و اندازه های مختلف و اشکال گوناگون به صورت مستطیلی، گرد و بیضی تولید شده و با ضخامت بسیار مناسب برای انواع کفش های چرمی مناسب می باشد.
  3. دارای بافت بسیار نرم و لطیفی است، به گونه ای که هیچ صدمه ای به کفش وارد نکرده و می‌ تواند واکس را روی کفش با کیفیت بالایی فیکس کند.
  4. کاربری آن ها بسیار ساده و راحت است و بسیار خوب در دست جای می‌ گیرند، مناسب برای مصارف خانگی و برای انواع کفاشی ها بوده و به صورت یکطرفه و دوطرفه می باشند.
  5. کفش ها را برق انداخته دارای ویژگی دیگری به صورت عدم جذب واکس است، به صورتی که در هر بار استفاده سطح ابر کاملا پاکیزه است، قابلیت شستشو و استفاده مکرر دارد، عدم جذب گرد و خاک نسبت به دیگر بروس ها ویژگی دیگر ابر است، در برابر ضربه و مواد شوینده مقاوم است.

قیمت انواع ابر واکس کفش

قیمت انواع ابر واکس کفش قیمت ابر واکس کفش بسته به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود، نوع ابر و میزان کارایی و کیفیت آن در تعیین قیمت بسیار موثر است، اندازه و ابعاد ابر قیمت ها را مشخص می کند، وارداتی و صادراتی بودن کالا مورد دیگر تاثیرگذار بر قیمت ها است، میزان نوسانات بازار و عرضه و تقاضای محصول نیز تاثیر زیادی بر قیمت ها دارد، این مرکز سعی دارد محصولی درجه یک و صادراتی را به مشتریان عرضه کند، همچنین پایین ترین قیمت ها را ارائه داده و سعی در جلب رضایت مشتریان و فروش بالای محصول خود را دارد.

این ابر به بازارهای مختلف دنیا صادر می شود، پخش عمده محصول از کارخانه تولیدی بی واسطه انجام می شود، بنابراین انواع واسطه ها و دلالان را حذف کرده و قیمت تولیدی را به مشتریان ارائه می کنند، همچنین محصول را از طریق وب سایت های مجاز و معتبر و مراکز فروش اینترنتی به صورت آسان و ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *