فروش بدون واسطه واکس مخصوص کفش نبوک

با توجه به تنوع محصولات تولیدی چرم، واکس مخصوص کفش نبوک بعنوان یک محصول مهم و کاربردی برای مشتریان چرم نبوک می باشد. خرید واکس مخصوص کفش نبوک در فروشگاه های چرمی انجام می شود. صادرات واکس مخصوص کفش نبوک بعلت با کیفیت بودن محصول به کشورهای همسایه انجام می شود. مشتریان فروگاه های چرمی می توانند سفارش خود را بصورت عمده انجام دهند.

 

فروش بدون واسطه واکس مخصوص کفش نبوک

تعریف و نحوه تولید چرم نبوک

تعریف و نحوه تولید چرم نبوک

درمیان انواع چرم های تولیدی از پوست حیوانات، پوست گاو یکی از مهم ترین منابع تولید چرم است. نبوک نوعی چرم ساخته شده از پوست گاو می باشد؛ مثل جیر؛ به وسیله سمباده، سمباده کشی می شود تا پرزدار گردد. اما جیر ساخته شده از قسمت جلوی پوست می باشد و نبوک از قسمت پشت پوست ساخته شده است.نبوک در عین حال که بسیار مقاوم تر و محکم تر می باشد به همان اندازه نسبت به لک و چرک آسیب پذیرتر است.به همین دلیل هم باید با وسایل و ابزاری که منحصرا برای جیر و نبوک تولید شده اند؛ تمیز گردد. شرکت تولیدی واکس و پولیش درخشان برای نگهداری از این محصول انواع واکس مخصوص کفش نبوک را تولید و عرضه نموده اند.

نحوه تمیز کردن با واکس مخصوص کفش نبوک

نحوه تمیز کردن با واکس مخصوص کفش نبوک

هنگام خرید کفش چرم نبوک، به موارد مهم و اساسی برای نگهداری از کفش چرم نبوک باید توجه لازم فرمایید. تمیز کردن کفش چرم نبوک با استفاده از واکس های مخصوص کفش نبوک انجام می گیرد. کارخانه واکس و پولیش درخشان تولید کننده انواع واکس های مخصوص کفش نبوک می باشد. اما زمانی که تمام راه های تمیز کردن با شکست مواجه شدند شما می توانید از یک سمباده زبر برای تمیز کردن استفاده نمایید. نبوک حسی شبیه به جیر دارد، اما از آنجایی که از لایه بالایی پوست حیوان تولیده می‌شود، دوام و مقاومت بیشتری دارد.

مقایسه کیفیت و ظاهر چرم نبوک و جیر

مقایسه کیفیت و ظاهر چرم نبوک و جیر

با توجه به اینکه چرم نبوک چرم دانه‎ای کامل ساخته شده است، نسبت به جیر دوام و طول عمر بالاتری دارد. با این وجود به دلیل سطح خشن آن نسبت به سایر پوست‌ها، لکه‌پذیر (کثیفی را جذب می‌کند) است بعد از انجام فرآیند سمباده زدن، چرم حاصله ظاهری مخملی و نرم پیدا می‌کند. زمانی که روی کفش ساخته شده از نبوک دست می کشید، الیاف آن در جهت دست شما می شود. ظاهر این چرم به نسبت به جیر نیز زیباتر است، و به دلیل همین مورد و کیفیت بالا، قیمت بیشتری نیز دارد.

خرید واکس مخصوص کفش نبوک

خرید واکس مخصوص کفش نبوک

با توجه به افزایش تمایل به خرید محصولات چرمی، واکس های متنوعی برای مشتریان تولید شده است. از طرفی شرکت‌های بسیاری نیز شروع به تولید انواع واکس مخصوص کفش نبوک کرده‌اند. یکی از این شرکت ها، بازرگانی واکس درخشان می باشد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]تنوع شرکت های تولیدی باعث سردرگمی مشتریان برای خرید بهترین و ارزان ترین واکس شده است. بهترین واکس برای کفش از نوع جامد می تواند باشد که شرکت واکس و پولیش درخشان یکی از شرکت های تولیدی این محصول است. برای خرید واکس چرم بصورت حضوری در نمایندگی های این شرکت و همچنین از طریق درگاه های اینترنتی امکان خرید واکس کفش خارجی و ارزان فراهم شده است.[/hwgold-dash]

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *