فروش اینترنتی برس مخصوص کفش جیر

در میان کالاهای چرمی ، جیر یکی از آن کالاهایی است که تعداد زیادی از خریداران به آن اعتماد دارند. ساخت برس های واکسی جیر برای تمیز کردن و نگهداری محصولات جیر به خوبی پذیرفته شده است. برس مخصوص کفش جیر یکی از اقلام پرفروش برای خریداران است. عمده فروشی و خرید محصولات مراقبت از جیر مانند برس واکس جیر در مکان های مختلف تولید می شود و صادرات برس های واکس جیر با کیفیت نیز بسیار پررونق است.

فروش اینترنتی برس مخصوص کفش جیر

نحوه تمیز کردن کفش جیر

نحوه تمیز کردن کفش جیر

برای مراقبت از لباس های جیر خود ، تمیز کردن و خرید واکس مناسب بسیار مهم است. برس واکس جیر یکی از مهمترین محصولات تمیز کننده و نگهداری است. جیر دارای روکش نرم است که با خرید برس مخصوص از شرکت بازرگانی درخشان می توان آن را خریداری کرد. تمیز کردن آن بسیار آسان است. برای تمیز کردن کفش های جیر اصلی ، می توانید آنها را با خیساندن دستان خود تمیز کنید. کفش های جیر به آب و رطوبت بسیار حساس هستند ، بنابراین قبل از تمیز کردن شوید از خشک بودن کفش های جیر اطمینان حاصل کنید ، زیرا حتی خشک ترین لکه ها هنگام خشک شدن کفش بهتر است تمیز شوند.

بر خلاف اکثر برس هایی که برای تمیز کردن کف پا مناسب هستند ، برس کفش کاربردهای دیگری نیز دارد. این برس صافی مخملی کفش های چرم و نوک جیر را بازیابی می کند. در طی این روش ها ، پرزها با گذشت زمان شکل خود را از دست داده و شبیه یک دست می شوند. یک ردیف دیگر در کنار قلم مو وجود دارد که می توانید از آن برای تمیز کردن برش قبل از بازگرداندن آن به سطح مخملی استفاده کنید.

برس جیر بهتر است یا اسپری جیر؟

برس جیر بهتر است یا اسپری جیر؟

برس واکس جیر را می توان به تنهایی برای تمیز کردن لباس های جیر استفاده کرد. هنگامی که کفش های خود را واکس می کنید ، الیاف جیر در یک جهت فشرده می شوند. کفش های خود را از این طرف به آن برس کنید. اگر پرز کفش بسیار تیره است و با مسواک زدن بهبود نمی یابد ، سعی کنید با نوک چاقو پرز را از کفش بردارید. شما می توانید برس واکس جیر را از شرکت بازرگانی واکس درخشان سفارش دهید.

برس کفش جیر ابزاری بسیار کاربردی و مناسب برای تمیز و براق نگه داشتن کفش های جیر است. برس های کفش معمولاً طول عمر بالایی دارند و در صورت برس مخصوص کفش جیر با کیفیت بالا ، دیگر مجبور نخواهید شد آن را خریداری کنید. شما این محصول را نخواهید داشت. به طور معمول ، برس های موجود در بازار دارای دسته های فلزی ، چوبی و پلاستیکی هستند که می توانید با توجه به اولویت ، راحتی و استفاده خود انتخاب کنید.

خرید برس مخصوص کفش جیر

خرید برس مخصوص کفش جیر

هنگام انتخاب قلم مو یا برس کفش ، مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید ، مواد مو است. معمولاً موهای قلم مو از نایلون ، الیاف مصنوعی یا طبیعی ساخته می شوند. اما برخی از برس های کفش نیز از بهترین ها هستند. آنها از چمن دم اسب ساخته شده اند ، دوام بیشتری دارند و کیفیت بهتری دارند ، بهتر از برس های دیگر کار می کنند ، اما گرانتر هستند.

برای خرید یک برس واکس جیر مناسب ، باید انواع برس ها را مشخص کرده و سپس خرید خود را ادامه دهید. با توجه به تنوع محصولات برس واکس جیر ، می توانید از طریق اینترنت سفارش دهید. محصولات واکس و برس ها متنوع هستند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *