فروشگاه انواع واکس کفش پایه آب طبیعی

در فروشگاه عرضه انواع واکس، واکس کفش پایه آب طبیعی بر مبنای نوع کارایی و بر اساس مقدار و میزان حجم بسته بندی تقسیم بندی می شود. این محصولات معمولاً در بسته بندی ها و در بطری های خیلی زیبا و شیک به بازار ارائه داده می ‌شوند و بسته ‌بندی های آنها معمولاً به صورت یک لیتری، چهار لیتری و بیست لیتری می باشد.

فروشگاه انواع واکس کفش پایه آب طبیعی

اطلاعاتی درباره انواع واکس کفش پایه آب طبیعی

اطلاعاتی درباره انواع واکس کفش پایه آب طبیعی در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره انواع واکس کفش پایه آب طبیعی به شما ارائه دهیم. واکس های  کفش پایه آب بر اساس نوع کاربری و بر اساس مقدار و میزان حجم شان تولید و تقسیم بندی می شوند. به نوعی که هر نوع واکس کفش برای یک مدل کفش مناسب است و نمی توان از آن برای کفش دیگری استفاده کرد.

واکس کفش پایه آب طبیعی یکی از بهترین واکس های تولید شده در برند های ایرانی است که در میزان حجم بطری های مختلف وارد بازار می ‌شود. این محصول معمولاً در بسته ‌بندی ‌های لیتری ارائه داده می شود و استفاده از آن نسبت به دیگر واکس ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

انواع واکس کفش پایه آب از نظر مدت زمان ضمانت شرکت تولید کننده نیز در نمونه‌ های بهترین و با کیفیت ترین  محصول دسته بندی می شوند. هر چه واکس های تولید شده در برند های مختلف از مدت زمان بیشتری برخوردار باشند، از کیفیت بالاتری نیز برخوردار هستند. حداکثر میزان ضمانت برای انواع واکس کفش پایه آب تا ۵ سال در نظر گرفته می شود.

واکس کفش پایه آب از نظر ساختاری بر پایه آب از مونتون تشکیل می ‌شود و این محصول در گروه نرم کننده های طبیعی لانولین دسته بندی می گردد. استفاده از این نوع واکس برای انواع دستگاه های اتوماتیک کفش مناسب است و این محصولات به منظور جذب کمتر گرد و غبار دافعه الکتریسیته ساکن دارد. واکس کفش پایه آب برای تمامی کفش ها مناسب است زیر را در سه رنگ مشکی، قهوه ای و بی رنگ تولید می شود.

تهیه واکس کفش پایه آب در فروشگاه ها

تهیه واکس کفش پایه آب در فروشگاه ها تهیه واکس کفش پایه آب در فروشگاه‌ ها در بسته بندی های بطری و به صورت لیتری انجام می ‌پذیرد. واکس کفش پایه آب به صورت مایع است و دارای خاصیت نرم کنندگی و براق کردن بالا می باشد و مدت استفاده از این محصول با ماندگاری بالا تضمین می ‌شود.

تهیه واکس کفش پایه آب در برند های ایرانی در حجم ها زیادی صورت می پذیرد و میزان عرضه این محصول به بازار جوابگوی نیاز مشتریان می باشد.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *