فروشندگان ممتاز واکس ابری کفش نانو

فروشنده ممتاز واکس ابری کفش نانو، این چنین محصولاتی را در ابعاد، برندها و رنگ های متنوعی ارائه می کند. قابل ذکر است که انواع واکس کفش وجود دارد و ابری، نوع پر فروش محسوب می شود. این که دلیل این امر چیست و چه ویژگی هایی دارد، در بخش های آتی به صورت مفصل، توضیح خواهیم داد.فروشندگان ممتاز واکس ابری کفش نانو

باکیفیت ترین انواع واکس ابری کفش

باکیفیت ترین انواع واکس ابری کفش واکس ها عموماً به شکل مایع، خمیری و جامد عرضه می شوند که هر یک به اشکال مختلفی به مصرف می رسند. از طرفی، در بسته بندی های گوناگونی قرار می گیرند و نیاز به لوازم مخصوصی هم برای رنگ آمیزی کالاهای چرمی دارند؛ ولی نوع ابری این گونه نیست. سوال مطرح شده این است که باکیفیت ترین انواع واکس ابری کفش، کدام ‌اند؟

برای ارائه توضیحات بیشتر، باید به نکات مختلفی اشاره نماییم که به شکل فهرست وار در زیر بیان نمودیم:

  • از مواد اولیه مناسب چرم های مصنوعی و طبیعی ساخته شده است.
  • متشکل از روغن های طبیعی مانند سیلیکون و غیره است.
  • سبک بوده و به راحتی نیز می توان آن را در کیف دستی جای داد.
  • رویه کفش را تمیز و براق می کند، بدون این که رنگش باعث خشک شدن چرم گردد.
  • چرم کفش را نرم کرده و از ترک و چروک خوردگی آن جلوگیری می نماید.
  • بدون بو است.

باید بگوییم که این نوع از واکس ها را در رنگ های قهوه ای، مشکی، سرمه ای، عسلی، بی رنگ و غیره به راحتی می شود به دست آورد و برای چرم های براق، جیر و نبوک قابل استفاده می باشند. البته به جزء کفش، می شود برای رنگ آمیزی مبل، صندلی ماشین و موتور، کیف و سایر محصولات چرمی دیگر، استفاده کرد.

معتبرترین مراکز خرید واکس ابری کفش

معتبرترین مراکز خرید واکس ابری کفش با مراجعه به معتبرترین مرکز خرید واکس ابری کفش، می توانید نوع درجه یک کالا را به دست آورید که توسط شرکت های معروفی ساخته شده است. از این عرضه کننده، امکان خرید کلی محصول نیز به صورت تضمینی وجود دارد.

واکس های ابری، تشکیل یافته از یک جعبه پلاستیکی به همراه ابر مرطوبی می باشد که درون آن چسبیده است. در حقیقت، رنگ این گونه از محصول، مایع می باشد که با فشار دادن ابر بر روی سطح چرم، به راحتی می توان کفش یا هر کالای دیگری را تمیز کرد.

برای بکارگیری از این محصول نیازی به ابزارهایی مانند دستمال و برس نیست و همچنین در هنگام رنگ آمیزی، دست ها کثیف نمی شوند. به این سبب است که امروزه بسیاری از مصرف کنندگان، سعی می کنند تا از این چنین محصولی استفاده نمایند که کار با آن نیز بسیار راحت است.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *