فروشندگان عمده مایع براق کننده چرم

برای تمیز و براق کردن کالاهای چرمی، باید از محصولات خاصی استفاده کرده که در واقع، نوعی مایع یا واکس براق کننده به شمار می روند. این کالاها الوان مختلفی دارند و از سوی دیگر، کیفیت های شان هم با یکدیگر فرق دارد. می توان از فروشندگان عمده مایع براق کننده چرم را در تنوع بالا و قیمت های ارزانی به دست آورد. فروشندگان عمده مایع براق کننده چرم

مایع براق کننده چرم چه ویژگی هایی دارد؟

مایع براق کننده چرم چه ویژگی هایی دارد؟ محصولاتی که از چرم مصنوعی و طبیعی ساخته می شوند، مانند انواع کیف، کفش، پالتو، کاپشن، کمربند و غیره، نیاز به مراقبت های خاصی دارند که همانا استفاده از مواد رنگی، براق و نگهدارنده هستند. اما مایع براق کننده چرم چه ویژگی هایی دارد؟ در زیر به نکاتی اشاره می کنیم:

  • تنوع رنگ زیادی دارد.
  • لزج و چسبناک نیست.
  • باعث جلا دادن و همچنین نرم شدن اقلام چرمی می شود.
  • خیلی زود خشک می شوند.
  • از موادی تشکیل شده اند که باعث خشک شدن چرم نمی گردند.

البته از چنین مایعاتی که امروزه در امور مختلفی استفاده می نمایند و حتی جنس های پلاستیکی را نیز به آن جلا می دهند. این نشان دهنده کاربردی بودن محصول است. در هر حال، استفاده از این مایعات، نه تنها باعث تمیز، براق و نگهداری مناسب از چرم می شود، بلکه از آن در برابر رطوبت و تابش نور خورشید نیز، محافظت می کند.

در کل، کالای چرمی در برابر گرد و غبار، نور، گرما و سرما حساس هستند و اگر به خوبی به آنان رسیدگی نشود، کم کم رنگ و رو رفته شده و به مرور می پوسند. به این دلایل است که پافشاری می کنیم تا از مایعات براق کننده حتماً استفاده کنید.

سفارش عمده انواع درخشان کننده های چرمی

سفارش عمده مایع براق کننده چرم می دانید سفارش عمده مایع براق کننده چرم، چه مزایایی دارد؟ مزیت اول این است که محصول را در کیفیت دلخواه و مرغوب به دست آورده می توانید و دومین مسئله، پایین آمدن نرخ های آن است که این روالی عادی محسوب می شود.

در کل، برندهای متفاوتی در کار ساخت انواع چنین محصولاتی می باشند. به این ترتیب ما شاهد قیمت مایع براق کننده به صورت متغیر می باشیم. آنچه که در حوزه ارزش گذاری بسیار اهمیت دارد، درجه کیفی مواد اولیه است و همینطور نوع بسته بندی وزن هر کالا. البته نباید از نحوه خرید و فروش هم غافل شد که به آن اشاره نمودیم.

در کل، سفارش براق کننده چرم را هم اکنون می توانید از سراسر کشور به این سایت معتبر ارائه دهید. جهت چند و چون نرخ ها و همینطور شیوه عرضه، می توانید با کانال هایی ما در فضای مجازی و یا شماره هایی که درج شده، تماس بگیرید.

کاربرد اسپری براق کننده چرم چیست؟

محصولات چرمی هرچه براق تر و درخشان تر باشند یقینا زیبایی بیشتری خواهند داشت که همین موضوع سبب شده مصرف کنندگان به دنبال جلا دادن کفش، کیف و سایر اکسسوری های چرمی شان باشند.

یکی از بهترین گزینه ها برای براق کردن چرم همان واکس کفش ابری مرغوبی است که شما برای پوشاک تان استفاده می کنید اما متاسفانه بسیاری از واکس های مرسوم در بازار آن براقیت لازم را ایجاد نمی کنند و نیازمند استفاده از براق کننده مجزا هست.

از همین رو برخی شرکت ها اقدام به تولید اسپری براق کننده چرم نموده اند که علاوه بر استفاده آسان و سریع، به خوبی سطح چرم را نیز براق می کند. برای تهیه این محصول و اطلاع از قیمت های آن می توانید با واحد فروش شرکت ارتباط بگیرید تا لیست قیمت و کاتالوگ محصولات خدمت شما ارسال شود.

 

روغن براق کننده چرم ارگانیک و گیاهی

از ابتدای پیدایش محصولات نگهدارنده چرم که به نام واکس و پولیش در بازار شناخته می شوند، تولیدات آنها بر پایه مواد نفتی و شیمیایی قرار گرفت که در برخی موارد باعث اشکالاتی می شد.

خرید عمده و مستقیم روغن دستگاه واکس

اما امروزه روغن براق کننده چرم را می توان با فرمول جدید گیاهی و ارگانیک تهیه کرد. شرکت واکس درخشان یکی از تولید کنندگان عمده این روغن بوده که توانسته محصول خود را در بازار های داخلی و خارجی نیز به فروش برساند.

 

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *