فروشنده انواع واکس ابری عمده

واکس ها با داشتن ترکیباتی موثری در چرب کردن برای افزایش کیفیت و زیبای دادن به کیف ، کفش و دیگر محصولاتی که از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته شده اند تولید شده اند .واکس ها با توجه به رنگ و مورد استفاده تقسیم می شوند .

انواع واکس ها شامل واکس کفش ،واکس مو ،واکس ماشین می باشند و به منظور براقیت و چرب شدن سطح مورد نظر استفاده می شوند .از مهم ترین و پر مصرف ترین واکس ها واکس کفش است که باعث افزایش عمر کفش و تمیز شدن آن از گرد و غبار می شود .

واکس ابری با داشتن ابری که در قاب واکس گذاشته شده است بسیار پر مصرف تر است و این واکس ها را می توان داخل کیف گذاشت و در محل های گوناگون مانند دانشگاه ها و ادارات استفاده کرد.

فروشنده انواع واکس ابری عمده با حذف هزینه های جانبی و حضور بی مورد واسطه ها این واکس ها را به صورت مستقیم و عمده عرضه می کند و باعث کاهش بسیار زیادی از قیمت این واکس ها شده است.

فروشنده انواع واکس ابری عمده

مشخصات مهم واکس ابری کفش

مشخصات مهم واکس ابری کفش واکس ابری کفش با داشتن ابری که موجب راحتی استفاده از این واکس ها شده است مورد توجه مصرف کننده قرار گرفته است . واکس ابری کفش در رنگ های مختلفی برای کفش های به رنگ های متنوع وجود دارد .خاصیت پاک کنندگی و براق کنندگی این محصول بی نظیر است .

واکس ابری در ترکیبات خود از روغن های استفاده می کند که باعث کیفیت کفش ها می شود و از خراب شدن آن ها جلوگیری می کند.قابی که برای نگهداری این واکس ها استفاده شده است محکم بسته می شود و محتویات آن را بیرون نمی ریزد.

قاب استفاده شده در این واکس ها از جنس محکمی است و با خوردن ضربه به آن ها آسیب نمی بیند و باعث ریختن واکس ها نمی شود . استفاده از واکس ابری کفش محدود به کفش ها نمی شود و تمامی محصولات چرمی را می توان با آن تمیز کرد .

واکس های ابری از قیمت مناسبی برخوردار هستند و زمان نگهداری آن ها طولانی است و اگر در آن ها باز نباشد یا مواد دیگری به آن اضافه نشود زمان طولانی استفاده می شوند .

مراکز خرید واکس ابری عمده

مراکز خرید واکس ابری عمده مراکز خرید واکس ابری در جهت دستیابی به رضایت مشتری انواع واکس ابری کفش را با قیمت پایین و کیفیت بالا به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.برای برقراری ارتباط با این مرکز می توان از تلفن های که در سایت گذاشته شده استفاده کرد.

برای عزیزانی که تمایل به خرید آنلاین دارند این سایت و شبکه های پیام رسان در خدمت این دوستان است و مشاوران ما به صورت تمام وقت پاسخگویی سوالات آن ها می باشند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *