عرضه کنندگان واکس ابری براق کننده

یکی از ملزومات کاربردی که هدف از استفاده آن؛ زدودن هر نوع کثیفی و گرد و غبار از روی سطوح مختلف از جمله سطوح چرمی می باشد، واکس ابری است که متشکل از واکس مشکی مایع و ابر نرم بوده و این دو به کمک هم انواع سطوح چرمی را برق می اندازند. گفتنی است واکس ابری نه تنها باعث براقیت هر چه بیشتر خواهد شد؛ بلکه به عنوان یک لایه محافظ ظاهر شده و خاصیت محافظتی نیز دارد. اکنون انواع واکس ابری براق کننده درجه یک را می توانید از عرضه کننده مجاز واکس بخواهید.

عرضه کنندگان واکس ابری براق کننده

واکس ابری کت چرم چه مشخصاتی دارد؟

واکس ابری کت چرم چه مشخصاتی دارد؟ یکی از راه هایی که با بهره گیری از آن می توان هم سطوح براق و زیبایی را بوجود آورد و هم به حفاظت مناسب از آنها پرداخت؛ استفاده از واکس می باشد؛ بخصوص واکس ابری که برای انواع سطوح، بخصوص سطح چرمی مورد توجه قرار گرفته و آثار خوبی را از نظر ظاهری روی آن هویدا خواهد کرد.

یکی از این سطوح، کت چرمی است که جزو گرانترین و بهترین لباس های شخصی به شمار آمده و لذا حفظ و ماندگاری آنها برای شخص دارای اهمیت خواهد بود، در ادامه قصد داریم تا موضوع دیگری را راجع به این محصول مورد بررسی قرار دهیم که آن ذکر مشخصات واکس ابری کت چرم می باشد:

  1. واکس ابری کت چرمی که متشکل از ابر نرم و انعطاف پذیر می باشد؛ به خوبی تمام سطح کت را واکس زده و از ایجاد خط روی آن جلوگیری خواهد کرد.
  2. به آرامی روی لباس کشیده شده و شفافیت و زیبایی را به آن هدیه خواهد کرد.
  3. از خاصیت درخشان کنندگی سریع برخوردار بوده و بلافاصله بعد از استفاده؛ کت را برق می اندازد.
  4. ماندگاری آن بسیار زیاد بوده و تا چند روز اثر آن روی کت باقی خواهد ماند.
  5. از واکس های مابع به شمار آمده و حاوی رطوبت لازم می باشد.
  6. ضمن اینکه بسیار مقرون به صرفه بوده و یک عدد واکس ابری تا چندین بار قابل استفاده خواهد بود.

مراکز خرید واکس ابری براق کننده

مراکز خرید واکس ابری براق کننده یکی از بهترین واکس هایی که برای انتخاب موجود بوده و مصارف بالایی را هم به خود اختصاص داده؛ واکس ابری براق کننده می باشد که در یک ظرف استیل مستطیلی فرم جای گرفته و حجم و اندازه ای کافی را نیز دارا می باشد؛ این واکس نه تنها برای انواع کت چرمی قابل استفاده خواهد بود؛ بلکه برای سطوح چرمی دیگر مثل کفش چرم نیز قابلیت مصرف را داشته و هر نوع گرد و غبار و خاک نشسته روی آن را کامل از بین خواهد برد.

حال با توجه به میزان تقاضای بالایی که در رابطه با این محصول بوجود آمده؛ عرضه واکس ابری از سوی برترین مراکز خرید واکس ابری از جمله مرکز پیش رو به صورت انبوه انجام گرفته و می توانید از این محصولات بهره مند شوید:

  • واکس ابری اصل و درجه یک
  • حاوی رطوبت کافی و فاقد خشکی
  • واکس ابری قیمت مناسب
برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *