عرضه کننده واکس کفش مایع بدون بو

کفش ها نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری دارند. واکس یکی از تجهیزات مورد نیاز در پاکیزگی و مراقبت از کفش می باشد. نوع بدون بو این محصول بسیار پرفروش است و مورد پسند افراد مختلف قرار می گیرد. عرضه کننده واکس کفش مایع بدون بو تلاش می کند تا برای محصولات خود قیمت مناسب و ارزانی در نظر بگیرد تا میزان فروش را بالا ببرد.

عرضه کننده واکس کفش مایع بدون بو

دانستنی ها در مورد واکس کفش مایع

دانستنی ها در مورد واکس کفش مایع واکس کفش مایع نوع جدیدی از انواع واکس دست که به طور معمول به صورت اسپری بر روی کفش استفاده می شود. این محصول به راحتی قابل استفاده است و کفش را خیلی راحت تمیز و بدون لک‌ می سازد.

این محصول برای تمیز کردن کفش هایی با جنس های متنوع مانند چرم، نبوک، ورنی و …  استفاده می شود. این محصول واکس مایع بدون بو می باشد، بنابراین باعث ایجاد حساسیت در افراد نمی شود و برای مصرف کنندگان مشکل نمی آفریند.

واکس مایع به رنگ های متنوعی مانند قهوه ای، مشکی، سرمه ای، طوسی و … وارد بازار شده و مناسب هر سلیقه ای می باشد. از این واکس علاوه بر کفش، برای تمیز کردن کیف و سایر وسایل چرمی نیز استفاده می شود.

این نمونه محصول در ابعاد کوچک و قابل حمل در اختیار مشتریان قرار  می گیرد. این امر باعث می شود به راحتی در فضاهای کوچک مانند کیف دستی جای گیرد و در همه ی مکان ها و شرایط مختلف مشتریان را همراهی کند.

برای اثر گذاری مناسب این محصول بهتر است کفش از آلودگی و ذرات گرد و غبار داری باشد تا با استفاده کردن واکس، کفش ظاهر درخشان و زیبای خود را به دست آورد.

تولیدی برتر واکس کفش مایع نانو

تولیدی برتر واکس کفش مایع نانو تولید واکس کفش مایع به فراوانی در کشور انجام می شود. تولید کنندگان برتر ایرانی تلاش می کنند تا برای تولید محصولات خود، از بهترین نوع مواد اولیه و هم چنین پروسه ساخت، استفاده کنند. این امر باعث می شود که یک محصول مرغوب و باکیفیت در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

با پیشرفت صنعت و تکنولوژی تولید واکس کفش نانو با استفاده از روش ساخت مدرن، در بازار جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و توجه زیادی را به خود جلب نموده است. این محصول قابلیت های بیشتری از جمله ضد آب بودن، پخش نشدن، ماندگاری بالا و … را دارد و برای کفش ها با جنس های مختلف، مناسب می باشد.

این تولید کننده برای بسته بندی محصولات خود شرایط ویژه ای را در نظر می گیرد تا ماندگاری محصول را بالا ببرد و اعتبار برند خود را افزایش دهد‌.

تولید این محصول در تناژ بالا و مقدار زیاد انجام می شود تا پاسخگو نیاز مشتریان داخلی باشد و کشور را از واردات این محصول بی نیاز کند.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *