عرضه انواع واکس کفش اسپری بی رنگ

کفش ها به مرور زمان و با قرار گرفتن در برابر عوامل جوی مانند باران و نور خورشید تازگی و جلای خود را از دست می دهند و نیاز است که دوباره تمیز و نو شوند. واکس کفش اسپری بی رنگ محصولی جدید در این زمینه می باشد که جدیدا وارد بازار شده است. ویژگی های این واکس چگونه است و محل عرضه این محصول کجاست؟

عرضه انواع واکس کفش اسپری بی رنگ

اطلاعاتی درباره بهترین واکس کفش اسپری

اطلاعاتی درباره بهترین واکس کفش اسپری

در گذشته تنوع بسیار کمی در مورد انواع واکس وجود داشت و به جز چند نوع از واکس معمولی در چند رنگ محدود و در قوطی های تخت محصول دیگری در زمینه واکس کفش وجود نداشت. امروزه انواع واکس کفش در شکل های جامد و اسپری در بازار وجود دارد به طوری که اخیرا واکس کفش اسپری بی رنگ نیز برای ایجاد جلا به بازار این محصولات اضافه شده است.

این واکس بیشتر برای کفش های چرم و فوم کاربرد دارد و باعث جان بخشیدن دوباره به آنها می شود. این محصول با نفوذ در بافت چرم باعث نرم و قابل انعطاف شدن آن می گردد و به همین خاطر در ایجاد آرامش برای پا نقش دارد.

از جمله مزیت های این نوع واکس قابل استفاده بودن آن برای انواع کفش های رنگی می باشد و به علت بی رنگ بودن برای همه انواع کفش رنگی مناسب است.

این واکس باعث ایجاد یک لایه محافظتی بر روی کفش شده و از آن در مقابل نم و رطوبت محافظت می کند. این نوع واکس برای انواع کفش های با چرم صاف و بافت رگه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

کفش های تفریحی، کوهپیمایی، ورزشی و مجلسی از جمله کفش هایی هستند که می‌توان با این واکس جلا داد. استفاده از این واکس بر روی کفش باید از فاصله 20 سانتی ‌متری باشد و قبلا باید کفش را با یک پارچه تمیز خیس و سپس خشک نمود.

استفاده از این نوع واکس فقط باید در مکان های با تهویه مناسب یا فضای آزاد باشد زیرا استنشاق این واکس برای سلامتی مضر است.

در ساخت این واکس از انواع حلال سیلیکون ها، رایحه، لانولین و گاز بوتان یا پروپان استفاده شده است.

همچنین این واکس با ایجاد یک لایه محافظتی در سطح کفش مانع آسیب رساندن نور خورشید به آن می شوند و بنابراین رنگ کفش تحت تاثیر اشعه ماوراء بنفش از بین نمی رود.

در استفاده از این واکس باید دقت نمود که جلا دادن و تمیز کردن روزانه کفش ها با این محصول می تواند به بافت چرمی یا فومی کفش آسیب وارد کند.

خرید تضمینی انواع واکس کفش اسپری

خرید تضمینی انواع واکس کفش اسپری

چنانچه در زمینه فروش انواع واکس دارای فروشگاه می باشید و یا به صادرات این محصولات به کشور های همسایه اشتغال دارید. استفاده از واکس کفش اسپری بی رنگ می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

براي خرید واکس کفش می توانيد با کارشناس فروش ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از سایر مشخصات این محصول و قیمت روز آن نسبت به سفارش این محصول اقدام نماييد.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

برچسب‌‌ها
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
Email

جهت مشاوره سفارش با ما ارتباط بگیرید!

09120952108

مدیر بازرگانی: آقای امیدوار

09120952109

کارشناس فروش: خانم امیری

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *